{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder fransk bulldog
  • #1   22. okt 2011 Vi bruger BRIT, da det ikke indeholder alt muligt fis og halløj smiley

  • #2   22. okt 2011 Uden at have den store viden om FB'ere så ville jeg købe et kornfrit produkt både fordi jeg til enhver tid vil foretrække det til alle hunde men har hørt at især FB'er lider af allergier smiley Taste og the Wild er et super godt foder smiley

  • #5   22. okt 2011 Det ved jeg faktisk ikke, dyrehandleren anbefalede det til hende..
    Men jeg vil da lige kigge på pakken! Det må ikke indeholde majs og korn, eller hvad?


  • mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #6   22. okt 2011 vi fodrer med specific det er de okay glade for. mine staff gik altid på olivers med stor glæde

  • #7   22. okt 2011 Fodrer min OEB med Taste of the Wild, det er en stor succes, og ja, kornfrit og godt, så det kan klart anbefales hvis din vovse er i risikogruppen for noget allergi.

  • #8   22. okt 2011 Lamb & Rice hedder den, så vil gætte på der er lam og ris i. Er det (ris) også skidt?

    Så står der følgende: "Hypo-allergic formula"
    Og så står der "no soya, beef, pork, wheat, corn, GMO" så nej, tror bestemt ikke der er majs i smiley


  • mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #10   22. okt 2011 vil lige læse om t a t w i morgen tusinde tak

  • #12   22. okt 2011 Jeg bruger TOTW, den fungerer mine fint på. Det er den med fisk.

  • #13   23. okt 2011 bruger roayl canin french buldog til thor og arion til vores rotweiler blanding

  • #14   23. okt 2011 Vi bruger også Eukanuba.

    Ja til både fransk bulldog og basset hound.


  • #15   23. okt 2011 emma får RC fransk bulldog

  • #16   23. okt 2011 Sumo har indtil for 10 dage siden fået Royal Canin, Hypoallergenic fordi han har pollenallergi.

    Nu BARF'er vi - og selvom der kun er gået 10 dage kan jeg allerede sige

    DET ER NOK DET BEDSTE

    vi har gjort for Sumo :o)

    På små 10 dage kan vi allerede se små forandringer

    De så han havde i ørene pga allergien er væk
    De meget røde poter er nu kun lyserøde
    Hudfolderne i ansigtet er ved at få nye hår og er knap så røde som før - de er nu nærmest bare mørkebrunlige
    Hans pels er så blød som da han var hvalp
    og sidst, men bestemt ikke mindst - Sumo ELSKER sit nye mad

    Før skulle vi altid komme noget lækkert i hans foder - hvilket jo ikke er skide smart når han nu er en allergihund! og vi skulle stå på tungen og slå kolbøtter for at gøre maden interessant - nu skal vi blot rejse os og spørge "Skal Sumo ha mad?" - så hopper og springer han ud i køkkenet hvor han sidder meget utålmodigt og vuffer for at skynde på os :o) det er en helt fantastisk forandring.

    Hold da op en historie jeg der røg ud i :o)


Kommentér på:
foder fransk bulldog

Annonce