{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.156 visninger | Oprettet:

Foder til Fransk Bulldog? {{forumTopicSubject}}

Den dejligste FB pige på 12 mdr er flyttet ind hos os ??

Med sig havde hun en pose pedigree, men det har jeg ikke lyst til at bruge fremover. Selvfølgelig skal foderskifte ske langsomt, men hvilket foder vil I anbefale jeg skifter til?

Jeg har selv kigget på: Royal Canin Fransk Bulldog, Happy Dog Neusseland eller Afrika eller evt et Olivers produkt?

På forhånd tak for hjælpen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til Fransk Bulldog?
  • #1   16. mar 2016 Min brors Franske Bulldog får Taste of the Wild. De køber det på Zooplus.dk.

    Der er rigtig mange, som fodrer deres Franske med Natures Menu. www.petzone.dk Det ligger åbenbart lidt til racen, at være kræsen.


  • #2   16. mar 2016 Jeg synes ikke det ligger til den franske at være kræsen... men en labrador der æder alt, er den ikke.
    Jeg tror til gengæld der er en tendens blandt franske (og selskabeshunde-) ejere generelt til gerne at ville forkæle og pyldre om deres hunde. Og så ejes Petzone som sælger Natures Menu af en opdrætter af franske bulldogs...der er ret synlig, anerkendt og med mange fortalere for foderet...sådan breder den slags sig hurtigt smiley

    Jeg kan dog på inden måde se hvordan en sund og varieret kost er = hunden er kræsen.

    Jeg er ret sikker på min ville æde hvad han skulle hvis jeg blot gav ham tørfoder. Det er bare ikke min foderfilosofi....og ja der er han måske "forkælet"....men det ville han være uanset race smiley (og art..jeg var lige sådan med mine andre kæledyr)

    Min får hver morgen to tre håndfulde grebet fra forskellige poser...og det er aldrig den samme blanding:

    Orijen -fisk
    Lukullus -to varianter...en med and og lam og en med forel og okse
    Rinti max-i-mum - oksekød
    Wolf of wilderness- lam
    og Purizon -okse

    Hver aften får han et måltid bestående af råt/ben/indvolde/fisk og evt. rester.
    I aften står den f.eks. på et kyllinge overlår, en hønsefod (rå), 100g oksestrimler.

    Dagens træningshaps: en fiskefrikadelle fra i går...



  • #3   16. mar 2016 Jeg ved kun at min brors kun gider sin mad i et par dage, og så skal det sovses ind i alt muligt, for at hun overhovedet gider, at spise. Og mad skal hun jo have. Hun er i forvejen lige til den tynde side.

    De skifter variant, når der bliver købt nyt mad. Det er ca. en gang om måneden.

    Hvis hun får råt, så vil hun meget gerne spise.


  • #4   16. mar 2016 Jeg har selv en buller som er ekstremt kræsen. Han æder foderet i et par dage og så nægter han at røre det. Jeg har prøvet alverdens mærker, men efter vi er skiftet over til Acana spiser han op hver eneste gang og han er (7-9-13) ikke blevet træt af det endnu, selvom vi er på 2. måned. Jeg er også fan af, at bruge et fodermærke som har flere forskellige smagsvarianter, så jeg på den måde kan skifte til en anden smagsvariant når den ene sæk er tom smiley

  • #5   16. mar 2016 Vi bruger real nature wilderness fresh water til vores franske
    Han slikkede sine poter meget før og fældede helt vildt, det gør han ikke mere


  • #6   16. mar 2016 Min har åbenbart "lab-genet" i sig - han spiser ALT, hvad der bliver serveret smiley Men jeg fodrer med wolfsblut - der findes mange forskellige variationer. Jeg plejer at blande dem sammen.

  • #8   16. mar 2016 Nå ja jeg bruger også vådfoder engang imellem -rinti, lukullus, hermann's osv. smiley

    Og jeg synes egentlig ikke det er kræsent ikke at gide æde det samme sammenpressede savssmuld dag ud og dag ind. Derfor også min foderpolitik. Jeg ELSKER simpelthen at høre og se min hund nyde sin mad. -Han har i den grad fortjent den smiley


  • #9   16. mar 2016 Vi er MEGET glade for Orijen, og når vores baby bliver 8 uger og kommer hjem, bliver det det hun får. Efter vi skiftede til Orijen, fik hundene så flot pels, og vi slap af med skæl. Vi har endda brugt maden, et par gange, til hundetræning, hvor vi ikke havde fået lavet rigtige trænings godbidder, så det er pænt populært smiley

Kommentér på:
Foder til Fransk Bulldog?

Annonce