Åhh nej, er bare så ked ;-( {{forumTopicSubject}}
En lang historie.. men da jeg købte min hvalp fik jeg af vide at hun hade blærebetændelse, og opdrætter ville behandle hende ved egen dyrlæge.. undervejs viser det sig så, at hun også hade krystaller i urinen, og er nu på special foder.
Fik så for en uge side af vide at alt så godt ud, ingen blærebetændelse, ingen krystaller.. MEN.. her en uge efter er intet bleven bedre.. hun tisser konstant, og er badet ind i urin når hun har sovet. Valgte derfor at tage til min egen dyrlæge, hvor jeg fik samme besked ingen blærebetændelse, ingen krystaller.. Alt der her har varet i ca. 6 uger.
Dyrlægen spurgte mig så om "hvor meget jeg vil ofre" osv.. fordi der er noget galt, men hvad?
er bare så ulykkelig, vil ikke af med hende, der må der da være noget der kan gøres.. Skal aflevere endnu en urinprøve til dyrlægen på mandag, og hvis de ikke kommer med nogen løsnings forslag, vil jeg ha taget et røngten, for at se om hendes blære ser "normal" ud.. Puha, håber der er noget at gøre, for det er synd for hende at hun konstant er våd af hendes egen urin
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Håber meget dyrlægen kan finde ud af hvad der er galt, så din lille hund kan få den rigtige behandling.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 229
Ved godt at det er min egen fejl, og at jeg skulle ha taget imod tilbuddet om en anden hvalp, men det hade jeg ikke lyst til, da de egenskaber jeg ledte efter fandtes hos denne hvalp. Troede som sagt også at det var til at behandle..
Men som sagt kan det være at hvalpen har en defekt istedet..
Jeg vil ikke hænge nogen ud med dette indlæg, for som sagt har opdrætter ikke kunne gøre mere, og jeg har selv valgt.
Er som sagt bare ked, og hade brugt for at få luft, måske høre fra andre der kender lidt til det..?
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Det viste sig at være noget med nyrerne, men idag lever den i bedste velgående og klarer sig også fint til lydighedskonkurrencer
maj 2011
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.418
men sender dig og din vaps en masse held og lykke*..
håber det bedste
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.136
Jeg håber virkelig din dyrläge finder ud af hvad der er galt så din lille hund kan blive rask igen
maj 2011
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.136
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
min svigerinde, købte en hvalp også med blærebetændelse, men havde stadig svært ved at holde sig, dyrlægen udskrev nogle piller for slap blære, hun gav hvalpen i mdr´s tid og havde siden da ikke problemer med at holde sig, måske hun har slap blære pga hun ikke er fuldt udviklet derned endnu, men måske værd at snakke med dyrlæge om og et røntgen
maj 2011
aug 2009
aug 2009
udover det, så tegn en sygeforsikring på hende snart, den er go at have i baghånden fremtidigt
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 489
Han er snart 14 uger - og sjattisser rigtigt meget i alle vågne timer, især når han trisser rundt og leger.
Til gengæld er han helt tør og renlig når han sover, og sover hele natten fra kl 22 til kl 6.30 uden at tisse overhovedet.
Han har været på penicillin siden sidste fredag, og vi så straks en bedring - dog synes jeg ikke, de sidste dage har været så gode...
Vi skal til kontrol på torsdag og jeg er meget nervøs, især fordi blærebetændelse ikke er så almindeligt ved hanhunde...
Ville blot ønske dig og hvalpen alt godt!
Åhh nej, er bare så ked ;-(