Åhh...nej... {{forumTopicSubject}}
Ked af det, bekymret og rigtig trist... er nok nogle af de ord der bedst beskriver hvad jeg føler lige nu...
Min skønne dejlige hunde-pige begyndte pludselig at halte ganske lidt på det ene bagben... Umiddelbart var der ikke noget at se,men hun virkede mut og var extrem "mor dårlig"...godt nok er hun i løb...men alligevel... så jeg tog til dyrlægen for at få kigget på hende.
Det endte med røntgen af hofter, bækken, hele ryggen og albuer.... Og så kom dommen... Spondylose i flere ryghvirvler. Mod forventning viste det sig også at hende albuer er slidte ( skygger på røntgen ) Dette er der dog ingen gener af...endnu...
Hun har fået lidt smertestillende og akupunktur...hvilket synligt har haft effekt. Hun er glad og i hopla, med en almindelig motorik.
For at lindre og forebygge fremtidige "anfald" vil det fra nu af, være nul boldkast ( hvilket hun elsker ), ingen spring og hop, rampe til bilen, tilførsel af Glucosamin, MSM m.v. Træning vil fremover være svømning og genoptræning / mobiliseringsøvelser fra kiropraktoren...og spor selvfølgelig
Uhh...hvor jeg synes det er træls...hun er knap 6 år.... Nå, men vi må ta' en dag ad gangen...
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 44
pøj pøj med jeres nye hundeliv..som bliver anderledes, men sagtens kan blive godt alligevel...
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
Min hund hr ingen dårlige dage og er her på lige fod med de andre hunde.
Hun er sat ned i smertestillende da hun kan klare sig på ½ pille i døgnet, hun har det faktisk for godt trods hendes dom
Hun får J/D foder og Flexvital
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 78
Åhh...nej...