{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Joey {{forumTopicSubject}}

13 dage er gået. Savnet er absolut ikke blevet mindre. Det er så hårdt det hele.
Det at være ude i forgangen, hvor jeg sad med ham indtil min far kom for at hjælpe med at køre ham til dyrlæge, er hårdt. At gå på trappen hvorfra han faldt ned er hårdt.
Idag kiggede jeg på trappen, kunne se kradse mærker på det andet øverste trin. Han var jo næsten nået op, så tæt på at være nået op. Hvad gik galt??? Det spørgsmål stiller jeg mig selv flere gange om dagen, stortset konstant.

Hvad gjorde jeg forkert? Hvorfor gik jeg op ovenpå? Gled han? Trådte han forkert? Hvad skete der?

Så mange spørgsmål og jeg kan ikke få svar på et eneste af dem. Og det piner mig. Det gør så ondt.

Hvis jeg har noget at give mig til, tænker jeg ikke så meget. Men som arbejdsløs har man masser af tid til at tænke og bare forsvinde ind i den verden med de mange spørsgmål. Starter på nyt job på mandag og kan ikke vente, for så har jeg noget andet at tænke på.

Men hvor jeg savner ham. Alt hvad der irriterede mig ved ham. Alt hvad der var så fantastisk ved ham. Alt hvad Joey var savner jeg. Alt dette får jeg aldrig nogensinde tilbage.

Jeg savner hans lugt, hans prutter, hans måde at kigge på en, at han hopper med forbenene når han gøer, at han spytter når han gøer, hans snorken, hans uendelige graven rundt i tæpper for at ligge helt perfekt, hans stirren på en for at begynde at gø, hans løb, hans klovnerier, hans tossen rundt.

Alt hvad jeg savner ved ham, får jeg aldrig tilbage. Det var nemmere med Misty idet hun blev syg, alt med Joey var jo bare et dumt uheld. Et uheld der kostede ham alt.

Kan slet ikk finde ud af hvad jeg skal gøre med det hele. Med mg selv. Alle de spørgsmål og ja jeg giver mig selv skylden for alt. For havde jeg gjort så meget andet anderledes var dette aldrig sket.

hvis intet af det ikke giver mening så er det bare ærgeligt. Skal bare ud med det jeg kan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Joey
  • #1   13. okt 2011 kan ikke sige noget der vil trøste dig, andet end det bliver nemmere med tiden, mistede min dreng for snart et år siden - jeg taler til ham næsten dagligt, men nu uden at græde hver gang -

    jeg kan nu tale sådan nogenlunde om ham uden at græde - men det ER bare hårdt når de sådan bliver flået ud af vores liv nå vi mindst venter det

    varme tanker herfra er det eneste jeg kan give dig, så hermed en stor stor krammer


  • #2   13. okt 2011 Kære Christina, jeg sidder her på arbejdet med tårene trillende ned af kinderne, føler så meget med dig. Kan slet ikke sætte mig ind i hvor ondt det gør. Men jeg ved dog hvor højt du elskede din dejlige Joey dreng, og hvor fantastisk vi alle syntes at han var, og hvor meget vi alle savner ham. Det gør mig så ondt at et dumt uheld skulle tage Joey fra jer, og jeg håber inderligt at tiden vil læge de værste sår. Jeg håber at hverdagen bliver nemmere når du starter på dit nye arbejde på mandag. Og jeg håber at vi ses i Hobro så jeg kan give dig en kæmpe krammer. Knus fra mig

  • #3   13. okt 2011 Det er bare noget øv det hele. Nogle dage går det fint og jeg snakker om ham med et smil på læben. Andre dage er det bare helt galt. Kan bare ikk finde ud af det mere. Synes bare det hele er noget lort.

  • #4   13. okt 2011 Kan ikke sige noget der kan trøste dig , men husk alligevel at selvom det virker umuligt nu, bliver det nemmere med tiden.
    Tror ikke man nogensinde kommer sig over det.
    Uanset hvad der skete den dag kunne du jo ikke have gjort fra eller til, uheld sker desværre.

    Jeg er sikker på Joey sidder deroppe og kigger ned og er sikker på han siger at han har det godt og at det ikke var din skyld.

    Mange tanker og kram herfra.
    Hilsen fra en der selv sad og hylede da jeg læste dit indlæg.



  • #5   13. okt 2011 Jeg har haft det på samme måde, da det var slut med Elmo... og ja det er blevet bedre, men selvom det er over 6 mdr. siden, så kan jeg stadig græde hver dag... og ved ikke om det nogensinde stopper.

    Jeg kan sætte mig ind i alt, hvad du skriver... den dag i dag kan jeg stadig huske, hvordan Elmos pels føltes.. og ja savner ham så meget, at jeg stadig ikke er klar til en ny hund.

    Jeg håber du med tiden får mere ro... Joey så skøn ud...

    Masser af kram herfra smiley


Kommentér på:
Joey

Annonce