{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Jeg vil gerne redde hele verden! {{forumTopicSubject}}

men det kan jeg jo selvfølgelig ikke.. smiley

Jeg bliver så ked af det hver gang jeg ser endnu en hund som søger endnu et nyt hjem.. smiley Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne tage dem allesammen hjem til mig og knuselske dem!

Er jeg den eneste der har lyst til at tage rundt og hente alle de stakkels hunde og tage dem med hjem? xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil gerne redde hele verden!
  • #2   10. okt 2011 Min kæreste bliver så sur på mig altid og siger at jeg er for god af mig..
    da jeg var barn tog jeg alle mulige dyr med hjem.. til stor utilfredshed hos mine forældre..

jeg sidder tit og kigger på alle de her hunde og spørger også tit min kæreste om vi ikke blot bare har plads til en lille bitte en mere.. men et meget bestemt nej kommer ud af ham..

• #3   10. okt 2011 nej bestemt ikke :D!, jeg vil også have alle hunde med hjem, :D,
    hehe,, og min kæreste, siger også hver gang jeg kigger på en hund eller noget, aj nu må du holde op med de hunde, vi har 1 det må være nok :),

men bare vent en dag han kommer hjem sååh bliver han overrasket, smiley haha

• #4   10. okt 2011 Line - altså vi har to.. og jeg siger altid "ej.. kom nu, bare en mere, det bliver den sidste.. det lover jeg " men jeg ved også med mig selv at det bliver ikke den sidste xD

• #5   10. okt 2011 Gud, også mig o.o Kender det alt for godt.
    Det er det samme med mennesker, ikke bare dyr.

• #6   10. okt 2011 overhovedet ikke.... jeg sidder også og håber på engang i fremtiden når man får et hus eller noget, så man kan få nogle af de dejlige hunde som søger nyt hjem...

• #7   10. okt 2011 Michelle - præcis.. jeg har sagt at jeg skal have en længe som kun tilhører dyr som ikke har noget hjem.. smiley

• #8   10. okt 2011 Jeg har også gerne ville redder alverdens hunde og jeg har forsøgt også men jeg er ikke i stand til det og det er nok ikke ret mange der er. Jeg har taget en ældre hund ind som jeg ville redde fra aflivning men når det kommer til stykket kan jeg ikke tilbyde den alt det den har brug for, for den har issues og kræver rigtig meget tid og træning som jeg med arbejde, to andre hunde og 2 heste ikke har tid til. Det er skrækkeligt at sidde med sådan en sød ældre hund og ikke kunne give den det den har brug for, for at trives. Så jeg vil gerne give min erfaring videre at man skal tænke sig grundigt om inden man begynder at redde alverdens hunde for selvom tanken er god, er det enormt meget arbejde i praksis og det giver bekymringer og for mit vedkommende dårlig samvittighed når jeg her i sidste ende ikke kan hjælpe den søde gamle hund til det liv som den i virkeligheden har brug for og fortjener.

• #9   10. okt 2011 Sara - hvor er det stort at du har taget den til dig, og endnu større at du har erkendt at du ikke kan give den hvad den har brug for.. håber du finder en løsning..

Jeg har selv taget en hund ind som kom fra en familie der slet ikke var klar over hvad de var gået ind til.. smiley jeg havde ham i et halvt år og måtte derefter aflive ham pga. dårlige hofter og ryg smiley hold da op det var hårdt

• #10   10. okt 2011 Jeg vil ikke redde hele verden....Men måske mig selv til at starte med....
    Jeg har en bjæfferhvalp, som er valgt med mit hoved ud fra de linier der ligger i hende.......
    Meeen hun og jeg åpasser slet ikke sammen, jeg synes det er synd for hende og en skam for mig selv, fordi hun ikke får den behandling som er fair over for hende.....
    Nu er jeg blevet 65 år, og det er aller første gang jeg oplever at hvalp og jeg ikke oasser sammen.....
    Jeg troede det var noget pjat, og det har jeg sagt til mig selv de sidste 4 måneder, fordi det er mig der er mennesket, men det hjælper ikke en dyt....Jeg bryder mig faktisk slet ikke om hende....
    Slemme mig, jeg skammer mig over det, men det er sådan det er, og jeg kan slet ikke forstå jeg kan have det sådan over for en sikkert sød, dejlig, klog og kærlig hvalp....

• #11   10. okt 2011 Snow K - det er da bedre at erkende at sådan er det og så handle ud fra det, se i øjnene at det nok aldrig bliver anderledes.

Jeg kender det selv, bare med en hest, vores kemi paser bare ikke sammen, og det er ikke hende der er noget galt med smiley

Det er først en skam hvis man ikke vil erkende det.

Vores brugte hund synes jeg er et totalt hit, mens min mand faktisk ikke bryder sig særlig meget om ham, men det er MIN hund så det er ligegyldigt hvad manden synes, han er altid med mig og jeg er totalt uden for pædagoisk rækkevidde hvad angør det skøre fjols smiley

• #12   10. okt 2011 Og ja, ville gerne redde hele verden, men må også erkende at der kun er plads til en hund af gangen i mit liv, ellers ville jeg ikke kunne give den det den har krav på.

• #13   10. okt 2011 Kunne jeg redde hver og en havde jeg gjort det.
    Og er trist over at det er sådan.

• #14   10. okt 2011 Fysiske skavanker kan dyrlægen i mange tilfælde helbrede og hvis ikke, er det måske ikke til at komme uden om med aflivning. Jeg synes det er værre når en hund fx. er utryg eller angst, der er det ejeren der skal i gang med behandlingen og ejerens ansvar at bruge den tid og energi der kræves for at hunden kan få det godt. Det er mere komplekst og det er svært at se en fysisk sund og rask hund som ikke kan fungerer eller ikke har det godt pga. af psykiske problemer.

• #15   10. okt 2011 Karin J. Ja erkendt det har jeg jo, men det er lige det med at handle, jeg bryder mig ikke om omplacering, fordi der er ikke gode hjem nok i forhold til hunde som skal placeres, og når hun kun er 6 mdr. ja så kan jeg ikke aflive hende.....
    Jeg tror så også, at for mig er det ikke godt med kun 3 hunde...Det skal være 4 eller 2.

• #16   10. okt 2011 Start med at blive veganer. Det er et stort skridt på vejen til at redde verden... Det redder både dyr, mennesker og klima.

• #17   10. okt 2011 Snow K - enig om at der er for få gode hjem, men de findes smiley Jeg er jo glad for at nogen ville sælge mig en hund der var "brugt".

Men du skal da bare have en mere så, hvor svært kan det være smiley

• #18   10. okt 2011 hehe, det altid masser af plads til en mere smiley

• #19   11. okt 2011 Ja een mere, Det kunne være fint, men så skal denne hvalp jo lige være ældre.....
    Men til næste år får jeg et kuld selv....Så må jeg se om der igen er een som passer fint med mig....

Kommentér på:
Jeg vil gerne redde hele verden!

Annonce