1.010 visninger
|
Oprettet:
Sikken en opførsel.... {{forumTopicSubject}}
Lige et surt opstød herfra!
Vi(mig og hunden) var ude på hendes daglige aftentur. Vi går så på en offentlig sti, hvor der kommer en løber hen imod os. Jeg skynder mig så at gøre plads til han kan komme forbi os, men han vælger så at sende mig et surt blik og løbe med vilje direkte ind i min hund.Heldigvis skete der hende ikke noget, men er du gal jeg blev sur! Bare alle folk man mødte på gå turene var venlige:-(
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Han er velkommen til at prøve det trick med Kia ...
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.007
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 250
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
jul 2009
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Det gør han så bare ikke... og hummer ELSKER mænd, så han hopper op af denne skønne unge mand... er du rådden en MØGFALD jeg fik...
Hvad fanden jeg havde gang i og jeg skulle bare styre min lorte hund.. jeg siger så til ham at jeg ikke kunne flytte mig, og at han evt kunne lade være med at gå lige ud i hunden?
Ja om jeg var fucking klar over at han var bange for hunde og han var blevet overfaldet 2 gange af hunde...
han går på det her tidspunkt væk fra mig, og jeg siger at det er jeg da rigtig ked af, men han kunne jo så evt lade være med at gå direkte ud i ham...
Han bliver voldsomt vred og kommer tilbage til mig og begynder at tage sin jakke af... ved ikke rigtig om han ville slås? men så kom han jo i tanke om at jeg stod med hummer, så han vente om igen og sagde at han ville skyde min fucking lorte hund!
Der bliver jeg så gal og råber a hva vil du?!?!?
Det skal man lade være med at sige til sådan en smuk ung mand.. for så vender han tilbage og tager endnu engang sin jakke af, men fortryder igen.. hummer er der jo stadig...
Han er RASENDE!! - og han siger... hvor dum er du?? at stå og sige MIG imod???
Her kan jeg så ikke holde masken..Også gik han....
Selvfølgelig skal Hummer IKKE hoppe op af fremmede nydelige unge mænd, men kunne jo ikke komme væk.. medmindre jeg skulle til at skille 2 hunde af... øv...
jul 2009
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Hun dækkes af hvis der kommer løbere etc. i god afstand ...
Bliver hendes moar anspændt eller vred (har meget svært ved at blive vred så hun er meget obs. på at der virkelig ER noget helt galt hvis det endeligt sker) så reagerer hun ..
Men mon ikke den løber er en mand med en meget lille tisser og derfor føler sig mere værd ved at meje en lille hund ned?
Var det en bjæfer eller en rotte eller lign. så tvivler jeg på at han havde lavet det trick ...
Gid du kunne have spændt ben for ham :o)
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.624
jul 2009
"Men mon ikke den løber er en mand med en meget lille tisser og derfor føler sig mere værd ved at meje en lille hund ned?" haha "syntes meget godt om"
jul 2009
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
* Havde det været min Shika havde hun nok brækket et ribben eller tre, og pivet som en gal - Evt. lagt sig på jorden for at dø! *GG*
* Paya havde snerret, kigget ondt og smuttet den anden vej.
* Thea havde set på ham som om det var hendes skyld og løbet efter for at sige undskyld *LOL*
- Meget forskellige hunde.
Det er straks værre hvordan jeg havde reageret.. Uuff, den slags er bare IKKE iorden!
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 196
jul 2009
jul 2009
Sikken en opførsel....