{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

fedtet pels, olie og hårvask ?! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg har lige et par spørgsmål ang. hårvask af langhåret chihuahua. Min chi pige får fiskeolie hver aften, ovenpå hendes aftensmad. Men har på det seneste begyndt at få lidt fedtet pels især bag ørene - hun har til tider også en smule skæl (kun i perioder, jeg mistænker lidt at der er den allersidste hvalpepels der bliver skiftet ud - hun er ca. 6 måneder nu). Mit spørgsmål lyder hvad ville i gøre imod den fedtede pels ? jeg overvejede at tage hende i bad, men er bange for at det muligvis forværre situationen ? og hvis jeg tager hende i bad, hvad er så de bedste produkter at bruge til en langhåret chi ?

... Det skal lige siges at jeg har forsøget helt at stoppe med at give hende fiskeolie og kun give der hveranden ell. tredje dag og det hjalp ikke (så har svært ved at forestille mig at det er fiskeolien der skal være problemet). Især også fordi hun har været på den fiskeolie hverdag i 4 måneder og kun har haft fedtet pels i ca. 3 uger nu.

På forhånd tak for svar! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fedtet pels, olie og hårvask ?!
  • #1   6. okt 2011 Hvad fodrer du med? smiley

Nogle hunde reagerer godt af at få et foder, der er baseret på fisk. Hvis hun kan lide det, kan det måske hjælpe...

Min hund er ikke så vild med det, men han er lidt sær og kræsen *GG*.

Gærtabletter kan også hjælpe, gerne suppleret med fiskeolien.

• #2   6. okt 2011 Hvis mine chihuahua virker lidt fedtede giver jeg dem et bad. Jeg bruger bare en almindelig hundeshampoo.

Kommentér på:
fedtet pels, olie og hårvask ?!

Annonce