{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Ryster:-/ {{forumTopicSubject}}

Ej syntes simpelthen der sker tusind ting for tiden med min Chihuahua.
Han ændre sig sådan, han er stadig legesyg spiser & drikker osv.
Mén for dælen hvor han er begyndt at ryste om han så sidder på mig i sengen når vi ser tv ....
Eller står på gulvet... Hvad dælen kan det skyldes?

Nogle der har nogle gode selvtillids-øvelser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryster:-/
  • #1   6. okt 2011 King kan også ryste helt vildt hvis han er bange for noget, f. eks. tordenvejr eller bare hvis han fryser.

  • #2   6. okt 2011 Det kan måske være dårligt blodomløb, hvis der ikke er koldt i rummet? smiley

  • #5   6. okt 2011 Louise Maria:
    Gid det virkede med hensýn til opdragelse også hehehehe smiley


  • #6   6. okt 2011 Louise - Det har du måske ret i .. Egenlig ikke dumt tænkt smiley
    vil lige forsøge ikke at være så opmærksom på ham og slappe lidt mere af! smiley Tusind tak..

    Til jer andre smiley

    - Kan godt ske han sys det er koldt, ikke voldsomt varmt i huset endnu men heller ikke koldt :o) Men kan godt være det.. Men tror Louise har ret i jeg måske er lidt for OPS på min hund smiley længe siden jeg har haft hvalp så er måske lidt for uhaaaaa nu siger han noget smiley ..

    prøver lige se tiden an.. PS det er hele kroppen smiley ikke voldsom men i små træk med lidt pauser imellem smiley


  • #7   6. okt 2011 Mine svigerforældre har en pekingeser og han ryster også tit, især på benet hvis han ligger ned. Jeg tror bare det ligger til små hunde at gøre sådan.

  • #8   7. okt 2011 Mette - Har du nok også ret i at det bare kan være helt naturligt for ham.
    Sys bare han ser så bange ud imens.. smiley


  • #9   7. okt 2011 Især chier har det med at ryste som jeg ser det...

    Min lille pølse ryster osse i intervaller når hun fryser, så har købt et dækken hun kan have på når det øsregner og virkelig er koldt ude, men ellers må jeg sætte varme på hvis hun gør det herhjemme eller putte et tæppe om hende... Og hun er en Griffon bruxellois... smiley


Kommentér på:
Ryster:-/

Annonce