1.538 visninger
|
Oprettet:
Ryster ? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg jo vidunderlige Marley, man kan jo ikke andet end elske de små hårløse skønheder og jeg har da også fundet racen i mit liv !
Men jeg ville høre, ryster jeres chinese crested også ? Marley har det med at ryste hvis han er nervøs, glad, spændt, ja indimellem endda når han skal til at slappe af i skødet på mig får den lige lidt rysteture.. En kammerat kaldte ham for en pladevibrator fordi han ryster så tit som han gør.. Tænkte om det var normalt, eller om Marley bare har fået sig en lille særhed ?
Der var et andet spørgsmål, men jeg har glemt det, så der dukker nok et indlæg op på et tidspunkt når jeg husker hvad det var
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 50
Voksede op med en pomeranian, den rystede aldrig, så har ikke tænkt videre over at det måske bare lå til de små racer, den side ser man jo som regel ikke når man besøger folk med hunde, der ryster hundene kun når de er nervøse, og det ville jeg ikke mene Marley er hele tiden
Jo der var lige et mere, men tror hellere jeg må oprette et nyt emne, for det er i en helt anden boldgade end rysten
nov 2011
Følger: 9 Følgere: 110 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 228
okt 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 13
aug 2010
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 96
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 31
Ryster ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside