{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Så spændt på dyrlægebesøg i dag {{forumTopicSubject}}

Vi har jo siden i onsdags kæmpet med en livmoderbetændelse, første dom hed sterilation, men da der var hul skulle vi forsøge med medicin.

Det gjorde vi og torsdag og fredag var hun nede og få indsprøjtninger, og skal lige love for at det satte gang i tingene

Fra en meget høj temperatur fredag faldt den til kun 37,4 lørdag så der var lige lidt panik i mig, men den steg heldigvis i løbet af 3 timer og vi var kørende igen.

Igår virkede Qeeza frisk og ville endda med ud og lege lidt i haven, hun har fået hendes appetit igen, og virker som hun gjorde inden alt det her.

Vi skal i dag kl 9 ned og have hende scannet for at se om livmoderen har trukket sig sammen, og hvordan det ellers ser ud, men vi er ved godt mod og tror på at det ser fornuftigt ud.

MEN kan godt indrømme at hvis vi engang i fremtiden står med samme problem så bliver tæven steriliseret for det har været en hård omgang for både Qeeza og os. Og ikke noget jeg vil udsætte min hund for en gang til, selv om det ser ud til alt ender godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så spændt på dyrlægebesøg i dag
Kommentér på:
Så spændt på dyrlægebesøg i dag

Annonce