{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Spændt på virkning {{forumTopicSubject}}

Der er flere ting som jeg håber Thundershirten kan afhjælpe.

Han går totalt amok hvis han er ude og der er bil eller alt med motor lyd, det er så slemt at han bliver ved med at gø og springer decideret frem i selen til lyden stopper eller han bliver helt udmattet.

Han vil ikke røres på poterne så han er næsten umulig at klippe kløer på.

Han gøer meget indenfor af alt hvad han kan se kører forbi oppe på vejen.

Han gøer og springer frem og tilbage i bilen af iver for at hyrde bilerne.

Alle ting er noget vi har prøvet snart alt for at afhjælpe i 3½ år uden det virker så kan den hjælpe bare lidt på noget af det så vil den være alle pengene værd.

Jeg vil prøve at lave en video optagelse af hans flip på motor lyde før og efter så man kan se forskellen hvis der altså bliver en forskel for det ligesom om hjernen slår fuldstændig klik på ham når det sker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spændt på virkning
  • #1   20. dec 2011 Jeg vil sige at hvis den bare kan hjælpe lidt så er jeg tilfreds.

  • #2   20. dec 2011 Min TS er desværre strandet i juleposten, og i morgen tager vi på en uges ferie.
    Men jeg glæder mig allerede til at komme hjem, og se om også min ældste hund får glæde af sin.


  • #3   20. dec 2011 jeg håber min er med posten imorgen,er så spændt på om den virker.

  • #4   21. dec 2011 Så har Baldur haft hans TS på fra kl 15 til 19 og jeg kan se lidt bering i hans gøen indendørs.

    Før gøede han ret meget over biler og lyde oppe fra vejen selv om der over 200 meter derop.
    Nu gør han mindre og ikke så højt, mere liidt bjæffen efterfulgt af brummen så det er en forbedring.

    På tur ude plejede han at fare gøende afsted hvis han så en stor fugl indtil hans lange line stoppede ham, man kunne ikke få ham i hold med stemmen.
    Nu løber han et stykke frem med lidt hoppen i luften og lidt gøen men han kan stoppes med stemmen, så også en forbedring der.

    Det er hvad vi har prøvet den på indtil videre negleklip og motor lyd kommer senere.


  • #5   21. dec 2011 jeg fik den med posten idag, og gav rumle min nervøse hund den på ,jeg må ikkr røre hans poter og nu kunne jeg røre dem lidt,men så fik maya den på da vi gik tur hun er jo meget bange for fyrværkeri,halen var oppe men hun var stadig bange:O(( men håber det blir bedre, har lige et ? hvor langt går den ned på ryggen hos jeres hunde?

  • #6   21. dec 2011 Baldur's sidder ca 10 cm fra halen, men den skulle ikke have været bredere under maven for så havde den ikke kunne være der for tissefyren.
    Men den sidder super godt på ham, min mand kalder ham nu for roulade og rullepølse.
    Det ser også lidt sjovt ud med den kæmpe pels om hals og nakke og så den langpelsede krølle der står over ryggen bagpå GGG*


  • #7   22. dec 2011 bente, så sidder de ca sammme sted, men den virker ikke på maya her i aften blev hun igen så bange for fyrværkeri øv øv havde bare håbet så meget at det hjalp:O(( havde gæster idag og der var et barn med som rumle er meget utryg ved og gav ham ts på en time inden de kom men nej det hjalp intet desværre,,,

  • #8   22. dec 2011 Nu ved jeg ikke hvor stramt du havde sat den;Baldurs sad nemlig for løst i starten.
    Jeg kunne først se lidt virkning da jeg strammede den ind lidt ligesom hvis du for eksempel bruger et elastik bind.
    Man strækker det en lille smule efter ca en½ times tid lagde jeg mærke til lidt ændring.

    Giv det lidt tid og bare prøv igen når du ved der kan opstå de situationer der gør ham utryk og giv hende den på en times tid før.

    Der er nok en del forskel på hvor stor virkning der er på hunde og hvor hurtigt de reagerer på den.

    Et sted kunne jeg dog se mærkbar ændring idag, da Baldur var ca 1½ år gammel altså før vi fik ham var der en der hed Rudy der havde tæsket Baldur og sparket til ham, en der var gæst hos forhenværende ejer og siden da har Baldur gøet og rystet hvis man siger navnet Rudy.

    Jeg prøvede forsigtigt at sige Rudy idag og der kom han bare hen og kiggede på mig og satte sig ved siden af mig, det overaskede mig meget.



  • #9   23. dec 2011 ja jeg må prøve at stramme den lidt mere så,men om halsen kan jeg ikkke li den strammer for meget, ej hvor flot at du kunne sige navnet:O)) stakkels baldur han har fået tæsk,har selv en hund der er blevet mishandlet:O(( så sørgeligt

  • #10   24. dec 2011 Jeg har heller ikke strammet den så meget om halsen, kun sådan at den sidder til.
    Ja det er sørgeligt at have en hund der ikke har været behandlet godt vi har haft 4 hunde der ikke havde det godt.


Kommentér på:
Spændt på virkning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce