{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

den årlige løbetid er begyndt i dag {{forumTopicSubject}}

og i år har jeg 2 basenji tæver, så jeg fik min hanhund kemisk kastreret for 3 uger siden -har ingen erfaring med dette og synes min hanhund har haft og har meget travlt med tæverne ....... den ene er hans datter og den anden er 10 mdr gammel, så vi skal IKKE have hvalpe ... har overvejet at købe klofyl til tæverne i håb om, at det tager den værste duft når de er på deres højeste - ved også godt, at de ikke kan være sammen med min hahund hvorfor jeg altid har dem adskilt og skal jeg et ærinde har jeg en hundepasser - men kan nogen fortælle helt konkret hvad der sker med hanhunden når han er kemisk kastreret og ud fra egne erfaringer - på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den årlige løbetid er begyndt i dag
  • #1   20. sep 2011 Lige et sidespørgsmål.. Hvor kan man købe klofyl??

• #2   20. sep 2011 Anna, i håndkøb på apoteket

• #3   20. sep 2011 AVN - dyrlægen sagde, at det var den "sidste nye" af slagsen - gjorde mig dog ikke klogere .............

• #4   20. sep 2011 Super.. Tusind tak smiley

• #5   20. sep 2011 min fik en kemisk kastration, den "nye" et implantat, kunne mærke virkninger i løbet et par dage med at han skulle ikke slikke andre hundes urin, var hurtigt til at respektere at han ikke skulle slikke hunde bagi og generelt blev mere nedtonet hormon mæssigt og var nennere at træne med.
    han fik lidt mindre kugler, som bevirkning men det var også det eneste

• #6   21. sep 2011 holder skam også øje med hundene, de får ikke lov at være alene - det er muligt han skulle have haft indgrebet, eller hvad det hedder 14 tidligere, men som sagt har jeg ingen erfaring med dette og jeg må da indrømme, at jeg til dato ikke kan mærke nogen ændring forstået på den måde, at han løber efter især den ældste, der er længst henne - men de bliver skilt ad på de mest kritiske dage uanset -

• #7   21. sep 2011 som sagt tager det minimum 6 uger for fuld virkning, men samtidigt er det vigtigt at han forstår når du siger nej, at han så respektere det, for jo mere han får lov til at være på omkring tæverne, jo mere gejler han sig selv op, så sådan noget som at han lægger op til at skal hoppe på ryggen af dem, slikke dem bagi, slikke deres urin osv osv skal stoppes allerede ved de små tegn, som han viser, før han begynder på noget, så han ikke gejler sig unødigt op.

Kommentér på:
den årlige løbetid er begyndt i dag

Annonce