{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Løbetid - Meget lang tid imellem.. {{forumTopicSubject}}

Ja nu må jeg altså lige spørge jer skønherlige mennesker om i har oplevet det her før..

Det drejer sig naturligvis om jeg (stadig) går og venter på at Afrodithe kommer i løb nr. 2..

Hun var i løbetid første gang i marts, startede med at bløde d. 16 og 3-4 uger efter sluttede den.. Alt forløb normalt..
Hun fyldte 10 mdr dagen efter den startede, så hun startede lidt sent taget i betragtning at hun er en lille hund..

Nu her, snart 1 år efter, er hun stadig ikke kommet i løbetid.. smiley

Jeg har aldrig i mit liv oplevet at der er gået SÅ lang tid imellem.. For de tæver vi har haft i familien, deres løbetider har altid været regelmæssige.. Ja man har faktisk kunne stille uret efter det, da der er gået præcis 6 mdr imellem..

Afrodithe's mors løbetider kommer også med præcis 6 mdr i mellem..

Men tænker lidt om det at Kato blev aflivet for 3 1/2 mdr siden og det at vi er flyttet kan have fået hendes krop til at springe sin anden løbetid over?

Jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at ringe og snakke med dyrlægen om det imorgen.. Skal alligevel have bestilt tid til hendes årlige sundhedstjek + et patella tjek og et tjek af hendes øjne.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid - Meget lang tid imellem..
Kommentér på:
Løbetid - Meget lang tid imellem..

Annonce