{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund nyser..
  • Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #1   20. sep 2011 Tusind tak.. Det vil jeg gøre smiley

• #2   20. sep 2011 Sabrina H: Kan være den har fået noget i næsen? Men ville snakke med dyrlægen hvis det er meget og hele tiden

• #3   20. sep 2011 Samson har også nyst i et par uger nu. Dyrlægen sagde dog, at det var en alm forkølelse og ikke kennelhoste. Men det er smart lige at få tjekket, så man ved om man skal holde sin hund fra andre.

• #5   20. sep 2011 Ej, min har også gjort det, dog kun et par dage, vi var ved dyrlægen i går, og han havde lidt feber (39,1) og fik lidt pencillin og en steorid kur, for at se om det ikke lindre det smiley
    Ellers spurgte han om vi havde været i udlandet, primært sverige, i den seneste tid, for der er åbenbart næsemider derovre og der er fundet enkelte her i Jylland smiley
    Men ellers se om der er udflåd fra næsen (om den løber) for hvis der sidder et fremmedlegme deroppe, vil det højst sandsynlig løbe, for at få det ud..

• #6   20. sep 2011 men som min dyrlæge sagde at der var allerstørst sandsynlighed for at det bare er en forkølelse også at det bliver en ond cirkel, hvor hunden nyser og derved irriterer slimhinderne og irritationen gør at den nyser igen etc smiley
    Det er jo alligevel højsæson for forkølelser :b

• #7   20. sep 2011 Min gamle hund nøs rigtig meget når hun var i nærheden af tobaksrøg..

Kommentér på:
Min hund nyser..

Annonce