{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Hund nyser meget...? {{forumTopicSubject}}

Ja, det er egentlig overhovedet ikke noget jeg har tænkt over før min kæreste spurgte om det var normalt.

Saphira nyser meget - meget mere end min gamle hund eller andre hunde jeg lige kender.

Der er self klassikeren med når hun roder rundt på ryggen. Så kommer der næsten altid to store nys, hvor man bliver herligt snottet til hvis man er så uheldig at være i nærheden af hende.

Men også når hun står op kan hun nyse en del. Det hænger som regel sammen med at hun er lidt pjattet og glad.

Jeg har altid bare tænkt, nå øv hun nyser meget. Så må man skynde sig væk når hun begynder at ligne en der er ved at nyse smiley

Men min kæreste spurgte mig i går om det var normalt - om hun ikke havde allergi eller høfeber eller lign og jeg måtte være ham et svar skyldigt. Det har jeg aldrig tænkt over.

Tror i det er noget en hund kan lide af? Jeg har aldrig vendt det med en dyrlæge og da jeg er på SU styrter jeg heller ikke bare af sted hvis det er en normal ting.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund nyser meget...?
  • #1   31. jul 2013 Nogen hunde nyser meget, miin nyser ca 4-6 gange om dagen.
    Jeg synes du skulle få en sygeforsking ( hvis uheldet er ude)

• #2   31. jul 2013 Hunde kan få alle mulige former for allergier!
    Jeg har selv en allergihund. Det kan hurtigt blive en bekostelig affære!
    En sygeforsikring er en god idé - det havde jeg ikke, og det har kostet mig knap 5.000 kroner for undersøgelser og udredelse af allergien.
    Peanut får nu dagligt antihistaminer, ligesom mennesker får det imod f.eks. pollenallergi. Det virker super godt. Du skal bare opsøge dyrlægen, før du selv giver dig i kast med at medicinere imod det. smiley

• #3   31. jul 2013 Jeg aner ikke hvad hun skulle være allergisk for, hvis der er noget i det hele taget smiley

Hun kan sagtens nyse 2 gange den ene dag og 10 den næste, så jeg synes heller ikke der er noget specielt mønster (ud over når hun ligger på ryggen, men tænker det er snot/næsevand der løber ned og kilder i næsen...?)...

Ved heller ikke om det bare er sådan hun er. Kom bare sådan til at tænke på om der kunne være noget efter kæresten spurgte.

• #4   31. jul 2013 Det kan være en simpel luftvejsirritation, overfølsomhed, kennelhoste eller meget andet.
    Jeg ville vende det med dyrlægen ved næste årlige tjek, eller ringe og spørge til det, hvis der dukkede andre symptomer op.

Kommentér på:
Hund nyser meget...?

Annonce