{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

hvornår?? {{forumTopicSubject}}

giver I Jeres Hunde/hvalpe foder og hvornår kommer det ud af enden???

vores hvalp får mad kl 06.45 og kl 18:00 og så får han guffer når vi kommer og går, når vi lufter ham. han laver pøller når vi er ude og gå før morgenmad og så gør han det igen ved 10 tiden indenfor da vi er på arbejde og så ca kl 17:00 og igen inden nattid ved 23:00.
men det jeg er virkelig er ude efter at høre om, er om jeg kan flytte evt måltiderne så han ikke skal pølle inde ved 10 tiden men evt ved 12 tiden hvor jeg kommer hjem og lufter ham.. hvilken en af måltiderne skal jeg evt rykke for at flytte lidt på tiderne smiley og er det hele måske ligemeget..
venter spændt på hvilken svar i kommer med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår??
  • #1   15. sep 2011 vi har mad til at stå næsten hele dagen ,
    klokken 22.00 fjerner vi det, og stiller det ned igen klokken 7.30..

    Vi gpr tur 7.30 , 15.00 og nogle gange 17 tiden og igen klokken 20 smiley alt efter vhad vi laver. vi elsker stranden, skoven og lange ture. smiler.. smiley

    Bette prutter ca. 3 gange om dagen. det passer ngenlunde med tiderne smiley han er 12 uger gammel smiley



  • #2   15. sep 2011 han spiser meget hurtig så hvis jeg bare sætter mad ned til han ryger det ned med det samme, og opdrætteren fodrede 2 gange, vores er 3 mdr + 1 uge nu... men det jeg måske vil prøve er at give ham mad lidt senere om morgen måske, men ved ikke om det vil hjælpe..

  • #3   15. sep 2011 kan være han er en af de mad glade smiley så spiser og spiser og spiser de. v har været heldige her hjemme, alle tre kan fint styre det, selvom de er så "mange" smiley ..
    du kan prøve at ændre tiderne , hvad klok tager i hjemme fra ? og hvor længe er i væk smiley ?


  • #4   15. sep 2011 jamen jeg smutter 07:45 og er ude med ham inden og så kommer jeg hjem kl 12 og lufter ham, men han skal ikke rigtig noget for der har han jo skidt og tisset inden.. og så kommer min kæretse hjem enten kl 14 eller 15:00, men jeg tænker på om når jeg har været ude med ham inden jeg smutter at jeg skal give ham hans mad der istedet??

  • #5   15. sep 2011 Lúa får mad kl. 7-8, kl 12 og kl 18.
    Hun laver en times tid efter hvert måltid.

    Hvalpe og drægtige tæver skal fodres tre gange i døgnet.


Kommentér på:
hvornår??

Annonce