{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Urolig hund? {{forumTopicSubject}}

hej bamse er nok lige kommet i den alder Teenager men det er så en ting, høre det så også til at de ikke kan finde ro om natten ? Bamse han sover i vores seng og om aftenen kommer han også op når det er sengetid og putter ligger sig til rette og vupti så skal han da lige ned i kurven og sove fint nok det styre han selv men så ind i sofaen så ud i køkkenet og sådan bliver han bare ved hele natten ? grynter som om han ikke kan finde ro ?
måske nogen havde en idé hvorfor eller hvad vi kan gøre ? jeg tænker selv om jeg skal lukke mere af så han ikke har hele lejligheden at gå rundt i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urolig hund?
  • #1   14. sep 2011 Hvordan aktiveres hunden?

  • #2   14. sep 2011 ja altså pt. går jeg jo hjemme så vi går 3-4 ture om dagen. da han er 7 måneder har jeg haft svært ved at finde ud af hvor meget jeg må gå med ham ? jeg har gået 4-6 km med ham om dagen men det har jeg fået af vide er for meget så nu går jeg mindre ture men 4 gange om dagen. Jeg kaster mad ud på græsset har den der terning hvor jeg kan komme godbidder i torv og bolde. kaster også med bolde men inden for da vi ikke har hegnet haven ind endnu smiley bryder lidt med ham og træner selvfølgelig sit dæk giv pote og alle mulige sjove ting. men han får jo også lov til at slappe af og sover også imellem turene.

  • #3   14. sep 2011 Hov glemte lige at skrive at jeg ikke gør alle ting hver dag bare så i ikke tror jeg tonser rundt med ham konstant fordi jeg går hjemme

  • #4   14. sep 2011 om aftenen efter vi har gået vores aften tur ved 19-20 tiden så leger vi nogen gange lidt og så falder han som regel i søvn og når vi skal i seng tager vi ham kun i haven da han grynter og bestemt ikke vil ud han går kun lige ud og tisser og så hopper han i seng igen. Vi står op klokken 7 så er ikke fordi jeg sover længe.

Kommentér på:
Urolig hund?

Annonce