{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.869 visninger | Oprettet:

Pia m
Pia m
Tilmeldt:
8. maj 2011
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104

urolig hund {{forumTopicSubject}}

lidt hjælp til min hund,og ejer. mit problem er at når jeg kommer hjem og træder ind af døren,så piver og løber han rundt om mig og i hele huset, indtil han bliver snakket med det er bare træls også når man har gæster mangler et godt råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  urolig hund
  • #1   13. sep 2011 Urolig? nok nærmere glad ;o) Vores gør det også, hilser på dem med det samme vi kommer ind og bagefter har de tid til at skulle ud en tur :o)

  • #2   13. sep 2011 øh ... han er glad for folk kommer hjem og han er glad for der kommer gæster..? og det er træls?

  • #3   13. sep 2011 hmm, han er jo bare glad og har vel været alene et stk tid inden du kommer hjem,,, jeg ville være enormt glad for sådan en velkomst og bruge lidt tid og opmærksomhed på ham til han falder til ro, gæster eller ej...
    Med mindre han vælter dig/folk og bider eller andet kan jeg ikke se et problem, ikke som du formulerer indlægget...


  • #4   13. sep 2011 Jeg elsker at komme hjem til min hund, der går glad efter en så snart man træder ind af døren smiley Så føler man sig velkommen.

  • #5   13. sep 2011 ja for mig er det også en af glæderne ved at have hund(e)...

  • #6   13. sep 2011 det kan godt blive lige vildt nok de løber på væggene smiley
    vi har gjort sådan at der ligger godbider inde p skænken så når vi kommer hjem, skal de sitte, så bliver de nusset, får en god bid, og så hilser vi stille og roligt. de hoppede på hinanden, og løb næsten på væggene, det var så voldsomt. Så nu har vi kørt det ned på et niveau s¨vel børn kan komme ind og give komando smiley det skønt at komme hjem til logrene haler. smiley !!
    men med måde.


  • #7   13. sep 2011 He he nåh dejlige glade vovse : )

    Jeg er lige i øjeblikket ved at træne Joy i at lade gæsterne kommer ind af døren og få tøjet af, før hun må hilse, har bruger jeg sit og bliv, i mens jeg selv hilser, når folk er klar får hun så lov til at hilse.


  • #8   14. sep 2011 Sådan er Louis også, og det er jo bare fordi de er glade smiley Louis hopper så bare meget op, så for at undgå det har han altid sin bamse inde hos sig når han er alene ( han er kun i soveværelset ) og så kommer han altid stolt hoppende ud med den og viser frem smiley

  • #9   14. sep 2011 Jeg vil heller ikke have fuld knald på hunden når jeg kommer hjem, og jeg kender godt en schæfer når den kører så højt op i gear at det ikke er til at stoppe igen..

    Jeg ville gå roligt ind, roligt stille tasken fra mig og roligt ae hunden i cirkelbevægelser på brystet mens jeg roligt og lavmeldt taler den til ro..
    - Efter noget tid med denne hjemkomst vil hunden blive roligere fordi du selv er det, og i vil sammen få vanen at hilse roligt =)

    Mht gæster ville jeg tage hunden i line, møde dem ved havegangen - gå en tur på 5 min sammen med gæsten - uden at hunden bliver hilst på - og så i sammen går ind =)


  • #10   14. sep 2011 Jeg ved bare helt sikkert , at når jeg træder ind af døren derhjemme eller hos Fru Nielsen , så er de næste minutter helliget Bertil.

    Han kan ikke vente på , at få lov til at vise sin glæde over at se mig igen , og hans lyde er en skøn blanding af piv , gråd , gø og halsen.....

    Så sig til dig selv , som jeg gør , inden jeg går ind af døren.....

    - De næste minutter er hundens uden anden indblanding fra andre:-)

    Så er den klaret smiley


  • #11   14. sep 2011 enig med bjerggden aka....

  • #12   14. sep 2011 Jeg er også enig med Bjerggeden AKA Bertil :oD

    hehe ja piv kommer der også herfra Blis når vi kommer hjem, hun kan også finde på lige at nappe en lidt i fingrene, om det er for at "straffe" os fordi vi har været væk hjemmefra (som hun sikkert synes vi ikke kunne være bekendt ;oP) eller om det er for at gensynsglæden er for stor til et par slik på hånden, det må man jo tolke som man vil, men det er da sødt når hunden bliver så glad ;o)


  • Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #13   17. sep 2011 det da ok hunden er glad når man kommer hjem, men ikke når han tænder af med hjulspind og er pivet, det kan man godt blive træt af når man kommer hjem,men sådan har han ikke altid været,det er kommet indenfor 4 mdr, hvorfor ved jeg ikke, han er alene hjemme i 5 timer om dagen og bliver leget med og lufter med det samme når jeg kommer hjem

Kommentér på:
urolig hund

Annonce