{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Fake annoncer {{forumTopicSubject}}

Jeg undrer mig! i min søgen efter en engelsk bulldog er nu mange gange støt på tvivlsomme annoncer, hvor jeg også kan se folk advarer mod at de er "fake"
Hvad får folk ud af at lave sådan en annonce. Jeg mener at man betaler vel ikke for en hund uden først at have set den og kan man ikke få den med hjem, ligger man vel højest et depositum.
Er der nogen som er blevet snydt? oftes er disse hunde jo meget billige eller gratis, hvilket allerede der får min tvivl til at spire.
Jeg ville i hvert fald aldrig betale en hund jeg ikke havde besøgt først.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake annoncer
  • #1   13. sep 2011 Finten er at hunden befinder sig i..Dubai eller.. ja .. Ikke i DK..
    Du skal så betale for transport af hunden for at få den hjem..
    Du betaler via en eller anden betalingsside til et firma der står for transporten..

    men du ser sansynligvis aldrig den hund.. Sikkert findes den ikke


  • #2   13. sep 2011 på den måde!!!! Heldigvis bliver jeg så aldrig snydt smiley Jeg ville aldrig købe noget jeg ikke kune se og røre ved først

  • #3   13. sep 2011 Jeg betalte 500kr for Lady, uden at have set hende. Men havde så kontakt med dem som solgte hende og de sendte billeder osv. Hun kommer helt fra nordjylland og vi bor på nordsjælland og jeg faldt altså bare for hendes skønhed med det samme.

  • #4   13. sep 2011 skulle have mig en chi som i annoncen var gratis bare man betalte for transporten... nåede at betale 500 gennem western union,men lige pludselig ville de have jeg skulle betale for noget mere. Noget med sygeforsikring osv.. fandt ud af i sidste ende at det var fake..... de ville bare narre penge fra folk... var både i telefonisk kontakt og på msn med dem... hunden var fra grønland sagde de

Kommentér på:
Fake annoncer

Annonce