{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake annoncer, SÅ NEMT
  • #1   21. jun 2008 Og?? Jeg er ikke med *S*

  • #3   21. jun 2008 Så bare en anden tråd om at der er en der måske faker med sin annonce o det er dårligt dansk og tingene passer ikke sammen,,
    Med denne tråd ville jeg så bevise hvor nemt det er at oversætte, også bare nogle billeder, så ka man hapse en masse penge.


  • #4   21. jun 2008 Du har fuldstendigt ret.. Det er nok sådan en fremgansgmåde der er brugt...

  • #5   21. jun 2008 jeg syntes det er en smart hjemme side. jeg er heller ikke så god til engelsk. men den har er da god. vil jeg da helt sikkert bruge næste gang.'

    men kan godt se hvad du mener, alle kan vare gå ind på denne side og få den til at oversætte fra deres sprog til dansk og lave en fake side.


  • #8   21. jun 2008 nadia P


    Jamen det var faktisk også meningen at den skulle deles ud,, det er lavet så folk kan få god ud af det,, så værsgo (:

    Det er en fantastisk side ja, og masse muligheder ... det dejlige er selfølgelig at det er gratis..

    TAAAAKK GOOGLE smiley (:


  • #9   21. jun 2008 Ha ha. Jeg prøvede at oversætte dette:

    Jeg hedder Malene, og jeg er verdens bedste sanger og jeg er mange millionær!

    Og oversat til engelsk:

    My name is Jack and I are the world's best singer and I have many millionaire!

    Jep, for jeg hedder jo også Jack.. haha


  • #10   21. jun 2008 Looooooooool Malene *GG* Og tak for pm 'S*

  • #11   21. jun 2008 Malene - Alle hunde har charme< 3

    Haha,, men det er remt dumt nogle gange ja smiley

    Prøvede at oversætte en dansk rap til engelsk, og fordi det jo er rap står der nogle gang på teksterne istedet for "skal" så står der "ska" Ogdet kan den jo ikke finde ud af..

    Yo, we ska make many peng.

    FOrstår heller ikke hvofor man skal pille ved ordene, det gør mig sur, peng skal jo være penge, bare fordi man jo udtaler det i sangen uden e (:


  • #12   21. jun 2008 jah har også prøvet at skrive en masse, og det var ikke hlet det samme.

    men noget af det kan man godt bruge. hehe


Kommentér på:
Fake annoncer, SÅ NEMT

Annonce