26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
begyndte pludselig at skrige? {{forumTopicSubject}}
Hold op hvor har jeg lige fået mit livs chok!
Har lige fodret hundene, og som hun plejer får Kashmir hendes foder på gulvet ude i gangen.
Mens hun er ved at spise hører jeg at hun smider sig på hendes hundepude, og rejser mig for at se om hun allerede er fårdig med at spise. Når kun lige at rejse mig og så begynder bette-pigen ellers at pive og jamre rigtigt højt, mens hun kigger på sin bagdel (mener jeg, det hele gik så hurtigt) flyver selvfølgelig hen til hende for at se om jeg kan finde ud af hvor det gør onde, men kan ikke rigtigt mærke noget på hende, får hende til at bevæge sig ind i stuen og så stopper hun hurtigt med at jamre...
Og nu er hun så lige gået ud i gangen igen for at spise det sidste af hendes mad og har puttet sig på hendes pude igen...
Hvad pokker kan der lige være sket der?
Har aldrig prøvet noget ligende..
Jeg går lige en lille tur med hende nu for at se om hun virker stiv osv, men skal jeg også lige en tur forbi dyrlægen eller?
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.252
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Jamen kan analkirtlerne få det til at gøre ondt på hende?
Stine:
Det lyder ikke helt utænkeligt..
Har lige haft begge hunde med inde i ridehuset, og der tumlede Kashmir rundt og havde det sjovt som hun plejer, så hvad det end var der fik hende til at jamre sådan ser ud til at være væk igen... Men puhhh altså! Var næsten sikker på at hun var ved at dø sådan som hun jamrede :O(
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Jeg smutter på arbejde nu, og tager Kashmir med så jeg kan holde lidt øje med hende, bare lige for at være på den sikre side :O)
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Mit gæt ville dog være det første..
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 508 Svar: 12.439
Vi var ude for det samme med Qimmit, da vi var i sommerhus. Han gik ude i haven og søgte efter sin mad, og pludselig kom han med et skrig, og så kom han humpende ind på 3 ben. Han ville slet ikke støtte på det, men reagerede ikke, når vi trykkede på det. Selv når han lå ned, så lå han og holdt det løftet fra jorden og småpev. Vi gav ham en antihistamin - og 10-15 minutter senere rendte han rundt som om intet var hændt. Så mit bedste gæt er, at han er blevet stukket, selvom vi ikke kunne se eller mærke noget.
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.252
begyndte pludselig at skrige?