Trappeproblem pludselig opstået? {{forumTopicSubject}}
Min papillen har altid kunne gå op og ned at trapper herhjemme, der er tale om 6 trin ud til haven og 4 trin ned til vores soveværelse..
Der har ingen problemer med at komme ud og ind fra haven, og hellere ikke med at gå ned og op til soveværelset,..
Men for godt to uger siden begyndte hun ikke at ville gå op fra soveværelset, hun står med forpoterne oppe på det første trin og så piber hun bare... Der har ingen problemer været med at gå ind og ud fra haven..
Jeg har lokker med godbidder og andet godt men ligemeget hjælper det..
Er der nogen der har nogle godt tips til hvordan jeg igen kan få hende til at gå op af trapperne..
Det skal lige siges at nå hun endelig går op "flyver" hun nærmest op som om der er noget efter hende, og hun anstranger sig virkelig for at komme op af sølle 4 trin..
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
evt et barn der har heven i hende eller skubbet hende
kan hun selv være falden eller andet?
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 142
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
Kan din hund have fundet ud af, at hvis den nu bliver stående der og piber, så kommer du med guf og godbidder? Hvad sker der hvis du ikke gør noget, men lader hende stå?
sep 2012
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 100
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 129
Er de mere glatte end dem undefor eksempel, det kan også have noget at sige.
Min har selv lært at gå ned og op ad trapper. Hun startede med at lære at gå ned, og var i starten meget nervøs for at gå op ad dem. Og jeg er ikke i tvivl om at det har været fordi trapperne har været glatte, det tog længere tid opad, end nedad..
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 11
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 142
Jeg får hende lige skrevet op til en tid ved dyrlægen !
Trappeproblem pludselig opstået?