{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.678 visninger | Oprettet:

Min hund er blevet stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej alle kan jeg ikke få jer til at se på min side
under min Pomeranian Leon han blevt stjålet for ca 7 måneder siden af en herinde fra..
ved at hun stadig gør det har været det hele igennem med politi osv..
men Michalla havde allerde solgt ham videre
har ALT på ham , bare ikke min lille skat ;( smiley
håber nogen ved hvor han er / eller kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er blevet stjålet
  • #1   12. sep 2011 Det lyder frygteligt.. håber den lille har det god selvom du ikke aner hvor han er smiley

• #2   12. sep 2011 Hvor har hun stjået ham fra?

altså hvordan og hvorledes?

• #4   12. sep 2011 har lige kigget på din side, men kan ikke finde Leon... smiley kigger jeg forkert ?? meget sørgelig historie og ville gerne være på udkig hvis man kunne se et billede af ham og alder osv smiley

• #5   12. sep 2011 JEg har den dybeste medfølelse, men jeg holder med krumme. Jeg ville også klare den internt og lave et civilt søgsmål!

• #6   12. sep 2011 Jeg kan heller ikke finde nogle pomeranian Leon på din side?

• #7   12. sep 2011 han er ikke kommet ind endnu, han er ved at blive stemt ind..

• #8   12. sep 2011 nu er han stemt ind.... synes dog stadig godt hun kan efterlyse ham herinde og advare mod en der stjæler hunde... det kan nu ikke se noget galt i...

• #9   12. sep 2011 På kalundborg station...
    har prøvet alt men hun solgte ham jo videre med det samme.
    det er vist noget hun efterhånden har gjordt mange gange men politiet kan intet gøre så længe hun ikke tages med hunden...
    og Leon er sporløst forsvundet..
    Den nye ejer har jo haft kontaktet mig og oplyst at han var blevet solgt af en Michella Steerling fra holbæk.
    Jeg kontaktede så politiet SLF..
    Og de prøvede at hjælpe mig med at få min hund tilbage men den nye ejer havde jo betalt for Leon og derfor købt ham på lovligvis..
    så hvis jeg skulle gøre noget måtte jeg mødes med ny ejer og der prøve at få ham tilbage..
    men hun ville selvfølgelig ikke give mig ham.. ( Forståeligt ) hun havde jo givet en masse peneg for ham.

• #10   12. sep 2011 hvordan blev den stjålet på stationen? du var vel ved den?

• #11   12. sep 2011 Hej
    FOLKENS
    tak for støtten, jeg er ikke interreseret i at få min hund tilbage eller få penge..
    Jeg vil bare advare folk mod hende her, da det har været en forfærdelig oplevelse for mig og Leon..,
    JEG VIL BARE VIDE AT HAN HAR DET GODT OG SØRGE FOR AT INGEN ANDRE OPLEVER DET SAMME

• #12   12. sep 2011 Ja han stod i mig navn ..
    men hun solgte ham jo videre og den nye ejer har sagt at hun har mistet papirne har alt på ham jo.. men hunderegisteret . kan ikke gøre noget de bad mig kontakte politiet, politiet bad mig kontakte advokat, advoka bad mig kontakte ny ejer osv osv osv-...
    Og på den måde slipper hun bare udenòm

• #13   12. sep 2011 Jeg vil meget gerne høre hele historien og bla hvor og hvornår? Håber du finder din lille Leon

• #14   12. sep 2011 Jo jeg var der..
    og har også skrevet sammen med hende.
    Jeg kunne ikke have Leon i min lejlighed og ledte efter et sted han kunne være midlertidigt min lejlighed var opsagt og havde fået hus og hun virkede så oprigtig og sød..
    hun fik slf intet på ham for på den måde tænkte jeg (SÅ kan hun jo ikke sælge ham eller gør andet) For det er jo min hund..

Så ved godt at man ikke skal skære alle over en
    men jeg er færdig med at lade andre passe min hund..

hvis det er så let at tage hunden forsvinde og sælge den videre

Ja jeg var dum.. men ønsker ikke det skal ske for andre

• #15   12. sep 2011 Fordi ny ejer oplyste hendes navn adresse osv hun havde solgt leon fra eget hjem...

• #16   12. sep 2011 Altså hvis hunden står i dit navn, så er det jo din hund .

Så skal du gå i retten med det, længere er den ikke ..

• #17   12. sep 2011 "har ALT på ham , bare ikke min lille skat ;( <3"

"så hvis jeg skulle gøre noget måtte jeg mødes med ny ejer og der prøve at få ham tilbage..
    men hun ville selvfølgelig ikke give mig ham.. ( Forståeligt ) hun havde jo givet en masse peneg for ham."

"jeg er ikke interreseret i at få min hund tilbage"

Det er trist at hund har taget din hund og solgt den vidre , men for mig lyder det som om du ønsker hunden hjem igen ...

bliver bare lidt forvirret?

• #18   12. sep 2011 Hvis hundens navn står i dit navn, er det jo din hund?! Jeg synes du skal kontakte politiet igen, eller finde en advokat med fri process, der kan hjælpe dig. Det er jo ikke lovligt at sælge andres ting, og hun har handlet i OND TRO! Du har loven på din side, så jeg synes helt klart du skal få fat på en advokat (til info kan du kræve den der taber sagen skal betale hele processen inkl advokat)

• #19   12. sep 2011 Ja det er også det jeg indersinde gerne vil..
    men det kommer ikke til at ske..
    og ville være synd for leon han har jo fået ny ejer nu...
    men vil da meget gerne finde frem til ham

• #20   12. sep 2011 det ved jeg men hun har givet leon med osv den nye ejer i over et halvt år som politiet sagde er jeg uheldig skal jeg af med min 7oookr plus for kost og logi osv osv
    og det er penge jeg ikke har og heller ikke kan skaffe

• #21   12. sep 2011 Hun kan vel ikke kræve du skal betale noget, når hun har solgt din hund videre uden din accept?!

• #22   12. sep 2011 det kan den nye ejer
    hun anede jo ikke at hunden var solgt.. Tro mig vi har gjordt ALT ..

Men havde det været en bil eller andrt der var solgt havde politiet nok skulle få styr på det.. men vi har kontaktet 2 forskellige afdelinger både holbæk hvor hun boede og kalundborg hvor jeg bor og INGEN kunne hjælpe

• #23   12. sep 2011 Hun kan jo ikke kræve noget som helst af dig. Hun kan kræve erstatning fra den der har solgt hunden. I er begge interesseret i, at sådan en svindler IKKE skal have lov til at slippe. Måske i skulle gå sammen og fører en sag?!

• #24   12. sep 2011 ny ejer kan ikke forlange penge for den tid den har været der, hun har købt en stjålet ting, og den skal leveres tilbage. loven må være det samme når det er stjålet hunde som når det er stjålet ting, og køber man en stjålet knallert for eksempel, så går den tilbage til oprindelige ejer, hvis den kommer frem.

• #25   12. sep 2011 Er det den samme person som også køber heste på afbetaling, lader være med at betale afdrag og derefter sælger hestene til hvem som helst?

• #26   12. sep 2011 Melanie: Lige præcis! Det er jo ikke TS skyld at hendes hund er blevet solgt af en svigagtig sælger! Køber har pligt til at tjekke, om "vareren" er det den giver sig ud for. Og de penge køberen har brugt er bare spild af penge, og hun skal her lægge sag an mod den hun har købt hunden af

• #27   12. sep 2011 Jeg bliver altså også lidt forvirret nu.... da vi i sin tid fik Baloo gennem en formidler (som ikke var troværdig), de sagde at han kom fra kbh og vi tjekkede så snart vi kom hjem med ham hos Dansk Hunde Register... og fik at vide han var fra næstved, dog ikke meldt stjålet.... de sagde at Vi kunne skrive under på at vi nu havde ham og han kom i vores navn, men hvis gamle ejer dukkede op lå ansvaret hos os og man skulle levere gam tilbage...

Du meldte ham vel stjålet hos DHR ?? og hvis den nye ejer så har omreg ham så har de vel været klar over at den var stjålet og så har de også handlet i ond tro !!

du skriver også at du har snakket med ny ejer men nu gerne vil have fat på dem ?? har du ikke tlf nr fra den gang ?

• #28   12. sep 2011 Jeg tænker lidt, om det ikke er hæleri, at købe en stjålen hund? De kan vel ikke have lov til at beholde den.

Ikke om jeg havde accepteret at "nu har hunden fået et nyt hjem" og så glemt alt om at få den hjem.

Tag det gennem retten - har man ikke råd, kan der søges om gratis hjælp.

• #29   12. sep 2011 ok, nu undre jeg mig lige over noget,
    på hendes profil har hun en hund oprettet Mokaja, den var da blevet stjålet fra hende, på samme måde som hun skulle have stjålet din?

ja nu forstår jeg altså ikke noget.

• #30   12. sep 2011 TS mener du helt seriøst at du ikke vil have din hund tilbage? smiley Du har jo retten på din side, i og med at din hund er blevet stjålet og solgt videre UDEN DIN ACCEPT!! smiley Det er jo for dælen ulovligt at stjæle, og også ulovligt at sælge tyvekoster videre.. Jeg vil da også umiddelbart mene at det skal opfattes som hæleri det her, og dermed har både sælger, og køberen af din hund handlet ulovligt..!
    Forstår det simpelthen ikke, hvordan kan du acceptere dette?? smiley Aldrig i livet om jeg ville opgive at få min hund tilbage!! hvis jeg var dig så havde jeg kontaktet køber som har din hund nu, og krævet denne tilbage, så er jeg da komplet ligeglad med hvor mange penge personer havde givet, det er JO DIN hund!!!!!! smiley Kan umuligt være dit ansvar at køber så ikke får sine penge tilbage, det er sq hende der tyvetøsen der får den ballade!

• #31   12. sep 2011 Jeg er lidt i vildrede,
    Har jeg forstået det sådan at du har fået stjålet din hund på Kalundborg station eller er det hende der skulle passe den der har fået den stjålet eller hende der har solgt videre.
    Under alle omstændigheder må du jo have papirer på hunden den er vel chipmærket ,så der igennem kan du måske finde frem til hvor den er ?
    Ja undskyld jeg syntes bare det virker forvirrende.

• #33   12. sep 2011 der dukker flere og flere suspekte ting op omkring hende franciska/michella eller hvad hun nu hedder

http://www.hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?page=1&ID=86296#comments

• #34   12. sep 2011 Nu er jeg MEGET forvirret... kan sgu ikke finde ud af hvem der taler sandt i disse sager´...

http://www.hundegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=68087

• #36   12. sep 2011 Aner det ikke men det hele er bare meget mærkeligt...og ingen af dem svarer nu... hmm... jeg havde fået tilmeldt hende michella/fransiska på en facebook side hvor man kan søge hunde lege venner på falster, har skrevet til opretter om at få hende slettet nu

Men hvem filen taler sandt i alt det her...

• #37   12. sep 2011 Hold da op der er mange der har skrevet..
    Er utrolig glad for jeres indlæg osv...
    MEN i tænker på præcis samme måde som jeg gjorde istarten og har bare prøvet alt det man mener kunne være en mulighed der er ganske enkelt ikke noget at gøre JO SELVTÆGT ..
    men den nye ejer ville jo ikke mødes med mig, hun kontaktede mig fordi hun havde fundet LEON under min kusines navn herinde for 7 måneder eller deromkring siden altså inden jeg selv fik hundegalleri..
    hun fandt frem til mit nummer via nummeropl og ringede og sagde at hun troede at hun havde min hund jeg blev slf utrolig frustreret og ked af det.. den NYE ejer var i starten villig til at samarbejde indtil politiet kom ind på at den nye ejer mok ikke ville få hendes penge tilbage da hunden var "Haeler var " vi havde jo begge kontaktet politiet og prøvede at samarbejde indtil jeg ville mødes med hende så jeg kunne få min hund tilbage.. vi aftalte at mødes men hun dukkede ikke op og hendes nummer var pluslig " IKKE IBRUG" Jeg gik så til politiet i kalundborg hvor jeg selv bor..
    Og de sagde først at hvis politiet i holbæk ikke kunne / ville gøre noget kunne de heller ikke.
    Jeg knækkede helt sammen og denne betjent (Jesper) Lovede så at hjælpe mig vi fandt ud af at den nye ejer havde prøvet at rigistrere Leon i hendes navn på lovligvis.... Hende og Michella havde vist hjulpes ad med dette ?
    Jesper kontakter Michella som på dette tidspunkt vist er flyttet til kbh området..
    Hvor Leons nye ejer også bor.
    Han oplyser mig hendes adresse osv og siger at det måske kunne være en mulighed at tage ned og snakke med hende..
    OG at de ikke kan gøre noget da jeg jo selv har udleveret hunden .
    Hun er jo ikke brudt ind i mit hjem eller ligne og det er derfor ikke en sag for politiet..
    JEG PRØVER AT OPSØGE DENNE MYSTISKE PERSON , som nu igen er flyttet ?
    Vist til Jylland på det tidspunkt...
    Jeg opsøger så advokat da den nye ejer og michellea jo har gjordt noget ulovligt ved at omrigistrere min hund i den nye ejers navn?
    Som jeg sagde til advokaten hvorfor HELVED skulle jeg selv beholde hans første tand og alle hans personlige papir, hans pas osv hvis han var solgt på lovligvis ...
    Men han mente stadig at jeg ville stå meget dårligt mod de 2 og oplyste mig om at dette desværre sker alt for tit ..
    med hunde..
    Det er nemlig ikke en brugsgenstand og derfor har det ikke så meget med politiet at gøre..
    Så det ville ende i det rene tog trækkeri og på dette tidspunkt er der gået over 6mdr ..
    havde jo først kæmpet med politi så dhr også til advokat..
    så hvis jeg ville ende med at vinde ville jeg komme til at skylde den nye ejer penge for kost og logi af min hund..
    Plua at der er gået så længe at leon jo havde knyttet bånd med den nye ejer...
    Håber at alle er blevet mere klog på hvad der egentlig er sket..
    OG som sagt ved nogen ? Hvor Leon er vil jeg meget gerne vide det..
    Det btyder alt at vide at han er okaj og måske få lov at møde ham

• #39   12. sep 2011 Gitte B

der er altid 3 sider i en sag.

Den ene, den anden og sandheden smiley

• #40   12. sep 2011 Er jeg lige pluslig sat op som løgner eller hvad ?

• #41   12. sep 2011 ... nu fik jeg set at hun jo søger hundevenner på falster...men hun bor i københavn i følge hendes facebook profil... det tyder jo på at man vil tage langt for at få fat i en hund... aj ved jeg ikke men er mistænktsomt... og herinde står der vist hun bor på sydsjælland.... altså hende Michella.....

Og Jeanne... forstår stadig ikke det med dansk hunde register efter det vi fik at vide da vi fik Baloo...se tidligere inlæg..

• #43   12. sep 2011 Der er bare nogen ting der ikke stemmer i forhold til det du siger... og så synes jeg det er mærkeligt du ikke vil have din hund igen, og hvis du en gang har snakket med dem der har din hund nu så ved du vel om han har det godt ??

og efter alt det der er sket så tror jeg ikke du finder dem... Men synes det er mega synd for dig hvos du har mistet din hund :-(... men jeg ville kæmpe for min hund til det sidste... og penge synes jeg ikke er en undskyldning, hvad nu hvis den var blevet syg istedet så skulle du jo også havde haft skaffet penge til det... nu er det bare til advokat istedet...

• #44   12. sep 2011 Okaj ved i hvad ved ikke hvorfor jeg regnede med at kunne få hjælp herinde ?
    Hvorfor skulle jeg beholde Leons første tand osv ?
    Det giver jo slet ikke mening og hvorfor skulle jeg prøve at hænge en vildt fremmed ud ?
    I må selvom hva di vil tro...
    Gider ikke det der, og for at være ærlig spiller i min tid ..
    Er blevet kontaktet af en annonym tæt på michalla der har kendskab til dette og tror jeg går efter det..
    Da i tydelig vis heller vil tro på en der har haft 10.000 adresser inden for det sidste år ...
    Slå hendes navn op Michella steerling har boet på et kollegie i holbæk...
    slog ikke dette op for at blive dømt slog det op for at få hjæklp og for at hjælpe andre

• #45   12. sep 2011 der er heller ikke nogen der anklager dig.
    og hvis du lægger sådan et sprog for dagen, så er der i hvertfald ingen der vil tro.
    du må forstå at alle og enhver kan kommer og sige alt muligt på nettet. så det er da klart man stiller sig spørgende overfor nogen ting.

• #46   12. sep 2011 Nej penge er ikke en undskyldning men min hund var 5 mdr da han blev stjålet havde boet hos mig i ca 3 mdr .
    syntes man skal tænke på hvad der er bedst for hunden og ikke mig selv i denne sag Leon har boet hos ny ejer i over 6mdr
    hvem tror i han betragter som ejer ?
    det er slf hende..
    VILLE jeg elske min hund hvis jeg ville tage ham fra det hjem han betagter som hans hjem ?
    Men slf fandt jeg frem til at han var mishandlet eller på anden måde ikke havde det godt ville jeg gøre alt...
    og jeg prøvede jo at mødes med den nye ejer kort efter alt dette var sket hun ville jo ikke oplyse noget om sig selv da hun selv kunne komme i klemme og brændte mig af da hun skulle levere Leon tilbage..
    efter denne dag var hendes mobil lukket ?
    Så jeg kontakter hunderegister så politiet så hunderegister igen sammen med politiet så advokat ?
    Hvad mere kan jeg gøre

• #47   12. sep 2011 Har lagt billeder ind af alle hans papir under mine hunde

• #48   12. sep 2011 Jeg føler med dig Jeanne og er meget ked af det på dine vegne... man bliver bare let så forvirret herinde. Kan egentlig godt se din pointe med at han jo føler sig hjemme det nye stéd og du gerne vil vide at han har det godt...... Jeg havde nok ikke tænkt det samme hvis det var min hund, men sådan er vi jo forskellige smiley

Har du prøvet at eftersøge ham før? ... nogen må da kende til ham hvis du slår det op på alle sider der er mulige...

Står han stadig i dit navn?? hvis de har fået ham over i deres eget navn så kan du få hjælp nu hos dansk hunde register, de skal oplyse ny ejer hvis du ikke har skrevet under.... og tænkte på at evt kan lægge en besked hos dyrlæger rundt omkring, hvos de får en hund ind der ligner ham eller ikke er reg hos dem der kommer med ham...

• #49   12. sep 2011 Har kontaktet hunderegister og de siger at de slet ikke må oplyse mig noget om den nye ejer ?
    Forstår det virkelig ikke har slet ikke forstand på sådan noget, det er jo bla derfor jeg søger hjælp...
    Syntes Michella skal staffes med dom!c
    Syntes ikke det er iorden det hun har gjordt men det er som om at ligemeget hvad jeg prøver er hun den eneste der ikke bliver staffet i det her ?

• #50   12. sep 2011 Ja det er mega ærgeligt.... irri at sådanne mennesker kan gå fri...

forstår stadig ikke DHR, hvis de ikke har din underskrift må de da kunne gøre noget... hvis de har en underskrift er det jo dokument falsk og det er straf bart.... et eller andet må de da kunne gøre... ellers virker deres register ikke, og så er det jo lige meget at chippe sin hund osv i det tilfælde...

• #51   12. sep 2011 Præcis ?
    Det er det jeg har prøvet at sige heletiden ?
    Hvorfor så bruge så mange penge på at registrere hunden i dit navn med chip osv ?
    men alle siger bare det kan vi ikke hjælpe dig med ?
    Eller også sender de mig bare videre i systemet eller sender mig tilbage til nogle jeg allerede har snakket med

• #52   12. sep 2011 Ej, jeg kan da slet ikke finde rundt i alt det er med alle de links o.o

• #53   12. sep 2011 Jeg tror nu der er noget meget lusket med hende michella fransiska (eller hvad hun nu hedder) især efter hun har efterspurgt hunde lege kammerater på falster og så finder jeg ud af via hendes facebook profil at hun egentlig bor i KBH,... nogen stemmer ikke overens...

• #54   12. sep 2011 gitte b nykøbing f hører ind under sydsjælland.
    nu må jeg vist til tasterne, jeg tror nu godt nok jeanne, da jeg har hørt om sagen før netop fra nogen i kalundborg, og da man ikke må hænge folk ud, kan jeg ikke skrive så meget om det, men jeg tror på jeanne.

• #55   12. sep 2011 Melanie.. Jeg bor på falster så det ved jeg :-)... og ja herinde bor hun på sydsjælland... men på hendes facebook profil står der københavn og for ikke så længe siden stod der næstved ...

har set det da jeg skulle hjælpe hende ind i en gruppe på facebook hvor man kan finde hundevenner på falster...

• #56   12. sep 2011 ja men det er rigtigt at hun flytter meget, har nu set hende fb profil og hun har været veninde med min steddatter, sp ja jeg kender en del til hende.

• #57   12. sep 2011 Tak Melanie Og alle andre der støtter mig i det her..
    Håber alle er klar over at jeg og alle andre der giver sin mening tilkende ikke gør dette for at skade eller støde nogle men kun for at forhindre at dette kommer til at ske for nogle andre

• #58   12. sep 2011 hmm synes stadig det er mærkeligt at søge hundevenner i nyk f hvis man bor i næstved og planlægger flytning til kbh.... og undskyld men synes sgu det er synd for de hunde at de bliver flyttet så meget rundt smiley

• #59   12. sep 2011 Jeg er med nu Jeanne og skal hjælpe med det jeg nu kan, selvom det nok ikke er meget :-)....

• #60   12. sep 2011 christina det kan man sagtens ved at undeskrive en tro og love erklæring på at man har købt hunden.
    så lidt jeanne.
    gitte. jeg er sikker på at hun bor i nykøbing f kan ikke sige grunden her, men skriver den gerne i en pb.

• #61   12. sep 2011 Bare synd at hun gør det svært for sig selv med de forskellige oplysninger hun giver rundt omkring..

• #62   12. sep 2011 kunne godt tænke mig at få hendes side af sagen ??

• #63   12. sep 2011 Ja det kunne faktisk være spændene at få hendes historie ved hun nåede at give 3 forskellige forklaringer til politiet..
    men hun er en fantastisk løgner.. hun har jo også snart prøvet det et par gange..
    ved hun har stjålet tøj, penge, solbriller, tøj til hunde, hunde osv osv...
    jeg er ved at købe tøj hjem til vinteren til lille Chloe og hende jeg er ved at købe af er nemlig også blevet snydt af michella så hun forslog mig at slå noget op herinde ..
    vil ikke skrive nogle navne da jeg mener at folk skal have lov at være annonyme hvis det er det de vil...
    men hun har oprettet en gruppe herinde mod hende michella hvor der er en masse der også er blevet snydt a hende

• #64   12. sep 2011 JEANNE: Har du stadig registreringsattesten på Leon? Nederst på denne sidder en ændringsmeddelelse, og kan ikke ændres uden ejer underskriver: Ændringsmeddelelsen, som er den nederste halvdel af registreringsattesten, skal underskrives af den tidligere ejer, udfyldes med den nye ejers detaljer og derefter indsendes til os. Har den tidligere ejer mistet attesten kan vi sende en ny attest (som kun må sendes til den registrerede ejer).
    Jeg vil meget gerne hjælpe i denne sag, så meget jeg nu kan!

• #65   12. sep 2011 Rikke P : det var dog dejligt at høre for Jeanne ... mente nok også at der skulle være noget hjælp at hente hos jer .. DHR regner jeg med du er fra smiley

• #66   12. sep 2011 Nu vil jeg lige høre bare hvis man skulle stå i samme situation en dag (7-9-13)... Hvis en hund bliver stjålet så kan den godt stå hos DHR som stjålet så en dyrlæge kan se det hvis de en dag aflæser chippen på hunden ? (det fik vi at vide den gang vi overtog vores hund Baloo hvor der heller ikke var en attest fra jer med, og vi var nervøse for at overtage en stjålet hund)

• #67   12. sep 2011 christina, det kan hun også.

• #68   12. sep 2011 Gitte: Jeg er bare en privatperson med forstand på jura smiley

• #69   12. sep 2011 Rikke..: Nååhh.. smiley ja den hjælp kan man jo også bruge...

• #70   12. sep 2011 skal folk være anonyme? er hende her jo så ikke smiley

kan man få et link i pb til den gruppe

• #71   12. sep 2011 Gitte: Det var måske lidt tyvstjålet fra Dansk Hunde Registers hjemmeside. Og nu hvor de selv skriver det, må de jo også selv gøre rede for, hvorfor omregistreringen i dette tilfælde ikke er overholdt?

• #72   12. sep 2011 Kære Rikke
    Hvis jeg smider en besked i din indbakke han du så guite mig igennem det ?
    Via telefon hvis jeg ringer en af dagene ?

• #74   12. sep 2011 Rikke: Ja det vil jeg også mene... også de info vi fik den gang med vores Baloo... vi fik ham gennem en skummel formidler der sagde han var fra kbh og de ikke havde reg attesten, vi ringede så til DHR for at høre hvordan vi fik ham i vores navn, de kunne se han ikke var stjålet men reg hos familie i næstved, så vi skulle bare skrive under, og hvis de tidligere ejer spurgte efter ham ville vi hænge på den... (Fair nok)... men synes hver gang jeg har snakket med dem har de lydt som nogen (undskyld mig) sure gamle koner der ikke virkede som om de gad snakke med en...

• #75   12. sep 2011 Jeanne: Det er du helt velkomme til Og eventuelt lige skriv hvad du gerne vil have svar på, så kigger jeg på det så godt jeg kan smiley
    Håber jeg kan hjælpe

• #76   12. sep 2011 Jeg har ikke andet at sige end, det er hundene der taber i sidste ende. Stakkels hunde..

• #77   12. sep 2011 deri har du så evig ret renée og det er derfor sådan nogen mennesker skal stoppes.

• #78   12. sep 2011 Selve handlingsforløbet lyder lidt speget og uigennemskueligt synes jeg ...

Men hvis din hund i realiteten er stjålet burde du vel kunne få den tilbage med politiets hjælp da det burde være fuldstændig ligegyldigt om ny ejer købte den i god tro eller ej.

Ny ejer har købt en hælervare ...

Kommentér på:
Min hund er blevet stjålet

Annonce