{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

salg af hvalpe uden vaccination...... {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg står i den situation at min underbo har 8 lab hvalpe, der er skrevet i annoncer rundt på nettet at de får vaccination, chip og ormekur samt loppekur... De er sat til 3000

Nu er det så sådan at de hverken er vaccineret, chippet eller har fået loppe eller ormekur, og det bliver stadig solgt til 3000
og hvis sælger vil have at de bliver alt det ovennævnte, så koster de 4500.-
De bor ude hele tiden, og har et lille læhus hvor der kan komme regn både forfra og der kan dryppe vand bagfra.

Hun har fået solgt en hvalp til en der har givet 4500 da det var hvad de kostede til AT STARTE MED, hvor det var med det hele... nu er de jo overhovedet ikke vaccineret osv, og nu kan køber så få hvalpen til 3000 siger min underbo..... og det er ikke hvad der står på "kvitteringen",,,!!!

min underbo har også fået solgt to andre hvalpe under disse "falske" omstændigheder...

Min underbo leder efter en lejlighed inde i byen, og har derfor ikke plads til nu 6 hvalpe... hvis hun ikke får dem solgt, bliver de skudt... eftersom hun er ved at flytte, bor hun ikke under mig mere, og er derfor ikke hjemme ved hvalpene, hun kommer et par gange om ugen for at smide forder ned til dem, og de går i deres egen afføring konstant...

HVAD SKAL JEG GØRE????????????????????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af hvalpe uden vaccination......
Kommentér på:
salg af hvalpe uden vaccination......

Annonce