{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

hund på vejen {{forumTopicSubject}}

Jeg har været lidt i tvivl om jeg skulle skrive dette indlæg eller ej.
Søndag aften kører jeg på vej 21 og ser en sort hund gå i vejkanten.
Jeg kigger i bakspejlet så langt jeg nu kan, og ser at den fortsætter.
Længere fremme har jeg mulighed for at vende bilen, og køre tilbage.
Hunden er kommet 2-300m længere frem og har krydset vejen.
Jeg stopper bilen og går hen og får fat i hunden, og får den ind i min bil.
Gode råd er dyre for jeg har en aftale, som jeg ikke kan løbe fra.
Jeg vælger at stoppe hos min veninde, som "overtager" hunden.
Senere ringer jeg for at høre slutningen på historien.
Det viser sig, at hunden er stukket af fra en hundepension, som ligger i nærheden.
Min veninde ringede til ejeren, som var på ferie og de kontaktede så dyrlægen, som ejer pensionen.
De vidste så godt, at hunden var væk, og de var ude og lede efter den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund på vejen
  • #1   6. sep 2011 Om det ville sætte hundepensionen i dårligt lys!

• #2   6. sep 2011 hm, jeg ville ikke synes at en engangs oplevelse burde kunne sætte den i et dårligt lys, fejl kan ske, og ja, det er da selvfølgelig ikke en særlig sjov situation, men vi ved jo ikke hvad der er sket forinden.
    Flot at du stoppede op!

• #3   6. sep 2011 Selvfølgelig sætter det hundepensionen i et dårligt lys..
    det er sådan noget der bare ikke må ske.

Men i og med at du ikke har skrevet hvilken pension der er tale om er det ok at skrive det her

• #4   6. sep 2011 tja, jeg ville da i hvert fald ikke blive jublende glad hvis jeg fik passet min hund et "professionelt" sted og den så løb fri derfra smiley synes jeg slet ikke er i orden på nogle måder.

men nu vil jeg af princip slet ikke lade mine hunde blive passet sådanne steder, er også priviligeret at have gode støtter der gerne tager hunden når det er nødvendigt.

men flot af dig at du stoppede og samlede hunden op, kunne have gået rigtig galt hvis den var forblevet på vejen.

• #5   6. sep 2011 Det er bare sådan noget der kan ska, også selv om det ikke må ske. men du gjorde det rigtige.

• #6   6. sep 2011 Tror næppe der findes en pensiom der ikke har prøvet en hund smutter ud. Derfor har mange pensioner en mur rundt om pensioner for og undgå evt udbrydere i og komme helt ud .

• #7   6. sep 2011 Tak skal I have.
    De er jo netop professionelle, og derfor burde det ikke ske.
    jeg er desværre bange for, at de ikke er så professionelle alligevel.

• #8   6. sep 2011 Super godt du reagerede, mange der ikke ville have gjort...
    - Syntes da ikke det må ske, men det er mennesker og vi kan fejle...

Hvis det var burerne er det klart noget jeg ville følge op på om de fik lavet ( hvis det var min hund der havde været der ) :o)

• #9   6. sep 2011 Jeg kendte ikke hundepensionen, så jeg tjekkede den på nettet.
    Det så meget fint ud.
    Pasning i familiære omgivelser!
    Daglig tilsyn af dyrlæge!
    Det undrede mig godt nok lidt, da manden i huset er dyrlæge.
    Det viser sig så, at hundene sover sammen i stalden og bliver lukket ud i en indhegning om dagen!
    Ja, jeg troede at familiær betød at hunden var hos familien.
    Der er ingen bure og indhegningen er forsynet med en låge lige ud til vejen, men lad os da håbe, at det bliver lavet om nu!

Kommentér på:
hund på vejen

Annonce