{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

hund på vejen i holbæk {{forumTopicSubject}}

på vej til losse pladsen var der kø og vi kunne ikke til at starte med finde ud af hvorfor, for der var ikke noget at se..
men lige pludselig dukkede der en lille meget våd hund op på kørebanen..

meget bange og forvirret lille stakkel.
vi var kun 3 personer ud af de 15 biler som var der, der steg ud og prøvede at fange den lille stakkel..

jeg fik så fanget den og den prøvede self at bide lidt ud efter mig. men det gik hurtigt op for den at jeg ikke gjorde den noget.,
jeg tog den op og puttede den ind til mig..
og så lå den bar der og puttede..
super sød lille hund..

men dens tunge hang ud af munden og bare dinglede
og hjørnetænderne lå ud til siden ud af munden. der var ikke noget blod at se på den. så vi tror ikke at den er blevet påkørt..
jeg fik lige lov til at kigge den ind i munden men der var ikke noget at se ud over de meget underlige tænder..
og tænderne var ikke løse.
nå men et ungt par med 2 børn på bagsødet tog den med ned til dyrlægen/politiet.
fangede jeg desværre. ikke..
men jeg var ihvertfald sikker på at den nok skulle få hjælp. for de var lige så ivrige for at hjælpe den lille stakkel som jeg var. damen tog endda sin jakke af og pakkede den lille våde kolde hund ind..

det var en Terriere af en eller anden art. måske cairn terriere blanding. ved det ikke rigtig den var sort og hvid og halv langhåret..

nå men kender i det at i rigtig godt kunne tænke jer at vide hvordan det er gået den.. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund på vejen i holbæk
Kommentér på:
hund på vejen i holbæk

Annonce