{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

F*** jeg ryster!! {{forumTopicSubject}}

Tøserne og jeg var ude at gå en dejlig eftermiddagstur. Vi kommer gående igennem byen lidt i vores egne tanker og pludselig kan vi høre en gøen uden lige. Små hunde.

Vi spotter så alle 3 at lyden kommer inde fra fabrikken i byen, så vi går over på den anden side af vejen for ikke at virke "provokerende" ved at gå forbi på samme fortov.

Idet vi går forbi kommer der, ud fra fabrikkens område, 5-6 højt gøende papillioner farende. Over vejen!!! Og der er altså SÅ trafikeret her mellem 15 og 17.... Heldigvis når bilisterne at stoppe og sætte katastrofeblinket til. De fleste af hundene farer lige ud i hovedet på tøserne Madammen kommer løbende og råber efter hundene og jeg råber. Mine hunde skal sq IKKE bides!!! Hun kan være sindsygt glad for at det var mine hunde og ikke naboens!!!

Nå, men hun får hundene med over på den anden side af vejen. Bilerne begynder at køre, bussen kommer. Så vender hun væk fra vejen og kalder på hundene. Fandeme om de ikke drøner LIGE hen over vejen igen. Bussen når at stoppe, jeg råber efter både hende og hundene og folk sidder i bilerne og er tydeligt ligeså chokeret som jeg.

Hun laver samme nummer EN gang til!!!!

3 gange var de hunde over vejen!!!!

Buschaufføren rullede vinduet ned og råbte til mig "Hun er sq da ikke bange for at miste sine hunde, hva`??".

Og nej, det var hun ikke........ JEG var bange for 2 ting. For det første at mine hunde skulle blive bidt og dermed være mindre tålmodige overfor små hunde. For det andet var jeg bange for at Kaido ville gå lidt i "panik" over at være blevet omringet af så mange gøende hunde at hun ville snappe ud efter en af dem og havne på forsiden af EkstraBladet.

Behøver jeg fortælle at mine hunde var i snor og det var hendes ikke??

Jeg ryster endnu:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F*** jeg ryster!!
Kommentér på:
F*** jeg ryster!!

Annonce