{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Hvad f… TÆNKER folk på?? {{forumTopicSubject}}

Har lige måtte redde en mand fra Babett..

Det startede forleden dag, jeg mødte en mand, som jeg kom i snak med, han synes at Babett er en dejlig og veltrænet hund, som han gerne vil købe. – Jeg afslog hans tilbud, Babett er ikke til salg, under nogen omstændigheder.

Så her i dag efter at vi har været ud at træne en smule, og jeg lukker Babett ind i baghaven, som jeg plejer at gør, og går så ind.

Pludselig hører jeg Babett gøen og en der råber som en gal. Hjælp – jeg styrtet ud i haven, for at opdage at manden som jeg havde talt med forleden dag, står i haven – presset op i et hjørne af Babett.

Nu går jeg stille og rolig ned til dem, og får Babett væk fra manden, jeg spørger hvad f… han laver her, og hvor heldig han er, at Babett kun har presset ham op., og ikke har rørt ham.

Han svarede, at jeg skulle fjerne den bidske hund, da den var farlig for sine omgivelser, og at den burde aflives, det skal han nok sørge for.

Jeg siger til manden – at han skal se at komme ud og det er nu, og det ikke kan gå stærkt nok, for ellers skal Babett nok hjælpe dig ud.

Manden råber hele vejen ud, så naboer kommer ud på vejen og spørger hvad der er sket, jeg kan berolige naboerne, at der ikke er sket noget. Men at manden bare er gået ind i baghaven til Babett. De ryster på bare på hovedet.

Jeg kontaktede politiet, og fortalte hvad der var sket..

Man går sq da ikke ind i folks haver hav tænker folk dog på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad f… TÆNKER folk på??
Kommentér på:
Hvad f… TÆNKER folk på??

Annonce