1.024 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Svar

Alene hjemme KONSTANT! Alene hjemme KONSTANT!

Kay, så vi har fået ny nabo.
Han har en super sød blanding på 7-8 måneder.
Problemet er bare, at han ofte er væk det meste af natten og også det meste af dagen, og hun går helt fra den, når han er væk..
- Synes virkelig, det er synd, at hun skal være hjemme hele tiden, specielt fordi han er på invalidpension.. Selvom han slet ikke er invalid, men det er så noget helt andet.

Hun gøede da jeg kom hjem, og helt indtil kl. ca. 15. Han er væk en stor del af natten også. Er der slet ikke noget, jeg kan gøre, når hun går rundt og er helt rastløs og gør hele dagen, når han er væk? Det er ret skummelt, at han er væk så meget, når han egentlig er pensioneret? Også om natten, og kommer hjem med en tom trailer? Hm..
Jeg stoler i hvert fald ikke på ham. ANYWAY - er der intet jeg kan gøre ved det? Synes simpelthen det er så synd for Plet, for hun er SÅ sød.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme KONSTANT!
  • #3   31. aug 2011 Han arbejder ikke engang, så vidt jeg ved.
    Altså, hvis det var, så kunne jeg jo sagtens passe hende, for hun er mega glad og sød hund! o.o

- Nemlig, og hun er jo heller ikke specielt gammel. Synes det er sindsygt synd for hende ):

• #5   31. aug 2011 Han siger det selv. Han siger, han er nødt til at humpe, hvis myndighederne er i nærheden?

• #6   31. aug 2011 Selvom den var trænet til at være alene hjemme, synes jeg det er synd den skal gå så meget alene, hvad vil idioten så med en hund, hvis han ikke gider den?

• #7   31. aug 2011 Majbritt; min mor ser ham komme kørende med en trailer hver morgen, når hun står kl. 6;45 og venter på bussen. Bilen er der ikke tidligere end det.

• #9   31. aug 2011 Tænker jeg altså også.

• #10   31. aug 2011 Majbrittt, hvor vil du hen med det der? Han går selv rundt og siger, at han bliver nødt til at humpe for ledelsen også. De kan jo melde ham.

• #12   31. aug 2011 Han er blevet meldt allerede o.o Af han overboer.

• #13   31. aug 2011 hans*

• #14   31. aug 2011 For mig lyder det som om du er alt for nysgerrig og har alt for travlt med andre.
    Ja gu er det synd for hunden hvis hun er så meget alene som du siger , men hvad har det lige at gøre med om han har arbejde , køre med tom trailer osv. Lyder som om du keder dig for meget og har alt for travlt med andre.

• #15   31. aug 2011 Så gør du det også. Jo flere der klager jo mere bør boligforeningen tage adfære.

• #17   31. aug 2011 Nej, jeg er bare mistænkelig overfor ham o.o
    - Kan godt være, jeg keder mig meget, men altså, vi holder øje med vores ny beboere, da vores sidste genbo åbenbart var inde i stoffer, hvor de kidnappede en og truede med at klippe fingrene af manden. så ja, vi er forsigtige nu.

• #18   31. aug 2011 Hvorfra ved du at han ikke er invalid ?
    Man behøver jo ikke mangle begge ben....

• #19   31. aug 2011 Brug hjernen, før du køber hund; Ja, vi har også overvejet at klage, men det er noget min mor skal gøre.

• #20   31. aug 2011 Tina; igen, han siger det selv.

• #21   31. aug 2011 ... --'
    Vi har god grund til at være forsigtige. Vi holder egentlig bare øje, sorry? Jeg er sådan set ligeglad, synes bare det er synd for hunden.

• #23   31. aug 2011 Han kan godt lide hans hund, som det lyder. Men han er bare mindre og mindre hjemme ):

• #25   31. aug 2011 Det tvivler jeg på, at min mor vil tillade o.o
    Men det kan jeg sagtens tilbyde, for hende og Vaks kan mega godt sammen ^^

• #28   31. aug 2011 En ting er at du ikke behøver side og høre på hunden gør døgnet rundt. Du kan klage til boligselskabet.
    Noget andet er at jeg så lidt rødt over din udtalelse om at din nye nabo "er på indvalidepension selvom han ikke er indvalid" Hvor ved du det fra? Det er altså ikke alt som kan ses på det ydre. Har man ondt i røven? Jeg er sikker på at mange som får indvalidepension da helre end gerne ville bytte den med dig for et godt helbred.

• #29   31. aug 2011 Er manden klar over at hans hund er så ulykkelig når den er alene hjemme ?

Ellers kunne man måske starte der... Og som andre foreslår tilbyde at tage hunden med ud på en gåtur midt på dagen

• #30   31. aug 2011 Jeg synes sådan set du skal blande dig helt uden om.

• #31   31. aug 2011 Sandra det er altså ikke alle som er syge som bryder sig om at udbasumere deres lægejournal til enhver emsig teenager.

Jeg er selv syg og søger pension. Det kan du ikke se når du møder mig. Men jeg står fanme helre ikke og fortæller alle og enhver hvad jeg fejler. Tro mig i dag er pension ikke noget man bare får. er man ikke syg (og somme tider selvom man er meget syg) får man den ikke.
    Men jeg vil da helre end gerne give dig min sygdom for et normalt live med arbejde og godt helbred, Jeg har hørt din mening om pensionister luftet før og jeg kan kun sige. Føj. i skulle prøve at være syge selv.

Skam dig

• #38   31. aug 2011 Jeg sidder ikke og spionerer folk? Hvor står det?
    - Jeg ved det, fordi han selv har sagt, at han ikke fejler noget. Måske har han gjort det, men han siger selv, at han nogen gange bliver nødt til at lade som om, når han er tæt på kommunen. Muligvis fejler han noget, men så slemt kan det sq da heller ikke være, når han er nødt til at lade som om.

Og hvor har jeg nogensinde sagt noget negativt om pensionister? Ham her snyder systemet, og det går han selv og lufter med her i kvarteret.

• #39   31. aug 2011 Overvejer sq da næsten at slette den, for det var ikke det svar, jeg søgte.
    Hvis folk har ondt i røven af, at vi lægger mærke til nogen ting, så fint. Vi kunne jo også bare skide på det hele, og ignorere alt i vores omgivelser.

• #41   31. aug 2011 Well, han har fortalt det til os og vores gamle nabo, som boede der før.

• #42   31. aug 2011 Så vidt jeg ved.

• #45   31. aug 2011 Well, det er ikke, hvad han siger. Han siger selv, at han sagtens kan arbejde, men altså..

• #46   31. aug 2011 Min "sag" har til oktober taget 7 år. Med syltning, arbejdsprøvning, syltning, flex job. Syltning og diveres special undersøgelser de samme mange gange da sådan nogen bliver forældet. Ind imellem dem noget mere syltning.
    Sidste tirsdag blev der sat advokat på.
    Jeg har talløse eksempler på andre syge mennesker som i årevis må leve under eksistens minimum på lavest bistands sats mens de venter på kommunerne får snøvlet sig sammen til at tage sig af deres sag.
    Det er muligt Glostrup er specielt slem men jeg er faktisk ret sikker på det også foregår andre steder.
    Så kom ikke og fortæl mig det er nemt at være kronisk syg og uarbejdsdygtig i Danmark i dag.

• #48   31. aug 2011 Min mor kan heller ikke arbejde med noget. Hun har kronisk ledsmerte, noget med knæene og ryggen, og kan næsten intet arbejde tåle. Enten er det for tungt arbejde, for meget aktivitet osvosv. Nu vil hun prøve sig som lærer.. tror hun. Hun vil gerne have mere støtte, men må leve med 5000 efter skat i SU.

• #50   31. aug 2011 Det har jeg jo sagt? Han synes godt om sin hund, virker da til at elske hende. Men han er også blevet gjort opmærksom på, at hun gør, når hun er alene hjemme, og det er hun altså alt for meget.

• #52   31. aug 2011 Maj-britt; Nej, men der blev sat spørgsmålstegn ved min kendskab til folk, der kæmper med systemet.

Staffy; Har ikke snakket med ham i lidt tid nu, men har tænkt mg at sige det til ham.

• #54   31. aug 2011 Ikke rigtig mange, et par stykker.
    - Hør, hvad i alverden har det med noget som helst at gøre?

• #55   31. aug 2011 Om manden er invalidepensionist eller ej, så er det synd for den hund, og han skulel fame have et spark i den dertil indrettede, hvis han ikek tager sig ordentl af den.

Meld ham til boligforeningen og fortæl at hunden ikek bliver passet ordentlig.

• #56   31. aug 2011 Det vil jeg også.

• #57   31. aug 2011 Sandra
    Han kan sagtens fejle noget psykisk, som gør at han er på pension. Men måske lige præcis det psykiske gør, at han ikke kan erkende at han er syg og derfor finder på en masse historier om, at han snyder kommunen, er nød til at halte. Måske det er hans virkelighed, det han tror på.
    Han kan være psykisk syg uden at ville erkende det eller indrømme det overfor andre !

Måske også derfor han egentlig ikke er i stand til at passe sin hund ordentlig ! ?

• #59   31. aug 2011 Sandra: Kan sagtens forstå, at du synes det er synd for hunden, når den er så ulykkelig....Snak med ham og spørg ind til hunden. Og snak så med din mor, om ikke du kan tilbyde din hjælp med at gå med hunden og aktivere den.
    Men lad være med at konkludere, at manden ikke er førtidspensionist, fordi han hverken halter eller har brækket ryggen. Det er altså ikke alle, der går og skilter med det i fuld offentlighed.....og hvis han bare, som du siger, suger på lappen, jamen, så går der da ikke skår af hverken dig eller din mor. Medmindre I arbejder for staten og skattevæsenet.
    Tilbyd din hjælp; det er vist så langt du og din mor kan tillade jer at gå:0)

• #60   31. aug 2011 Jamen hvorfor fanden har han så anskaffet sig den?
    - Hør, han virker i hvert flad 100% normal, virker ikke til at have noget psykisk. Siger ikke, han ikke kan have det, men altså, det har alligevel intet med noget at gøre. Det her handler om hunden, ikke ham.

• #62   31. aug 2011 Anne; han har selv sagt, at han bliver nødt til at lade som om, hvis han er i nærheden af kommunen eller ledelsen herude.

• #63   31. aug 2011 I spurgte ind til, hvorfor vi holdt øje med sådan nogen ting. Derfor.

• #64   31. aug 2011 Det ender med, at jeg sletter tråden, for den er altså kørt helt af sporet.

• #66   31. aug 2011 Nej, der slettes fordi jeg har fået et par svar, som jeg kan bruge til noget, og resten ikke kan bruges til noget. Der er ikke nogen grund til at blive ved med at diskutere om fuldstændig irrelevante ting.

• #67   31. aug 2011 Det var nu dig selv som bragte det på banen.
    Og nej du kan ikke mærke på folk om de har noget psykisk. Jeg går i et værested med meget alvorligt syge mennesker, nogle af dem er dybt skitsofrene (Staves) og bliver indlagt ofte. Men det ser hverken vi eller deres naboer for når sygdommen tager overhånd sidder de på hug på en stol i deres lejlighed og tør ikke flytte sig eller lignende. Ud af dem jeg kender kan du kun se på 2 at de er syge når de er medicineret korrekt.
    Men tro mig både de og deres familier ville da gerne have at du eller Torben overtog sygdommen nu det er så nemt.

• #69   31. aug 2011 Jamen, så er manden jo en skovl......længere er den ikke:0)

Men det må jo alt andet lige være hunden og ikke ham, det drejer sig om...

• #70   31. aug 2011 Den først post som du oprettede denne tråd med
    Quote: - Synes virkelig, det er synd, at hun skal være hjemme hele tiden, specielt fordi han er på invalidpension.. Selvom han slet ikke er invalid, men det er så noget helt andet.

• #71   31. aug 2011 Sandra
    Ja, det er da muligt at han selv har sagt det, men derfor behøver det jo ikke at være sandheden.
    Læs rigtig hvad jeg skrev. Det er ikke sikkert at han vil erkende sin sygdom eller at han vil fortælle andre om den - hvis det er noget psykisk. Så er det nemmere at fortælle "en historie" så som at han er nød til at halte osv.

• #72   31. aug 2011 Ja, men det skulle jeg ikke have gjort, men kan jo ikke lave indlægget om, kan jeg det? Nej, godt så. Kan vi snakke om problemet istedet for de irrelevante ting, jeg skrev?

• #73   31. aug 2011 Jamen Sandra, når du læser samtlige indlæg igennem, så synes jeg faktisk, der er et par råd, du måske kunne bruge:0)

• #74   31. aug 2011 Ja. Tilbyd din hjælp. Klag til boligselskabet. Er det meget slemt anmeld ham for vanrøgt.
    Det er sådan set dine muligheder.
    Men gør det ud fra hundens trivsel og de gener i som naboer måske har. Gør det ikke hvis det her dybset set udspringer af akut ondt i røven

• #75   31. aug 2011 Maj-Britt: Du er dybt kriminel! :o)
    Hahahaha sorry, men det var fandme for sjovt smiley

• #76   31. aug 2011 Anne; Har jeg også sagt. Der er et par stykker, som jeg kan bruge.

Har ikke ondt i røven over noget som helst, Renee. Jo, at hunden er så meget alene, det har jeg ondt i røven over.

• #78   31. aug 2011 Jeg må følge noget mere med i debatterne herinde så ;o)
    Jeg ringer efter politiet i morgen, inde agility starter .
    - Så du ligesom er udelukket og bliver anholdt på stedet ;D

• #80   31. aug 2011 Jeps, skynd dig ;o)

• #81   31. aug 2011 Alle har ondt i røven over et eller andet! -
    Torden feks har ondt i røven over at maj-britt og Staffy er kriminelle

• #83   31. aug 2011 Har ikke læst hele tråden. Har du sagt til ham at hans hun gøer?

• #84   31. aug 2011 Han har fået det at vide flere gange, ja.

• #85   31. aug 2011 synes ihvertfald ikke det er fair at melde ham til boligforeningen før man har konfronteret ham med det og han har fået en chance for at træne alene hjemme træning med hunden!

• #86   31. aug 2011 Nej, men det virker bare ikke til, at han gør noget ved det.. Har foreslået ham, at han kunne lukke hende ind i et mindre rum, som så skulle være.. hendes lille sikre rum, når hun var alene.. Men det har han ikke gjort.

• #87   31. aug 2011 hihi sandra jeres vej minder lidt om Wistiria lane fra desperate housewives:P

meen synes også du skal tage en snak med ham..tilbyde din hjælp hvis opgaven er for stor til ham

Kommentér på:
Alene hjemme KONSTANT!

Annonce