{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Så blev Kaya også stukket! {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og gå en hyggelig aften tur med pigerne, mika går på min venstre side, og kaya på min højre, jeg går så og små snakker til mika. mens kaya stikker i det vildeste hul jeg nogensinde har hørt! hun stopper ikke, hun skrig og skriger. jeg får hende hurtigt op fra jorden, og hun vil på ingen måde støtte på sin højre bagpote. jeg finder så en bi/hveps siddende lige bag den store trædepote, jeg får den af, hevet mika op fra jorden og spæner hjem, og kaya skriger stadig!!!

jeg ved at mange hunde ikke kan tåle stik så jeg er virkelig bange for at miste hende, især fordi hun heller ikke er så stor. jeg løber så hjem og ringer til Københavns dyrehospital . alt dette sker på ca 2 minutter. tror aldrig jeg har løbet så stærkt i hele mit liv!!

jeg får at vide af damen i telefonen, at jeg først skal tjekke om bråden sidder der, og derefter sætte hendes pote 15 i koldt vand. jeg pillede bråden ud af poten og ned i vand med den, og der sad jeg så i 15 minutter, puha det var altså hårdt! hun peb og peb nede i vandet, mens hun bare rystede af kulde. nu ligger hun i sofaen i en dejlig stor dyne. jeg synes ikke hun er hævet, så hun skulle ikke være allergisk. håber hun om nogle timer vil begynde og støtte på poten...


men puha en oplevelse, er bare så glad for at hun stadig er i live. min elskede lille pige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev Kaya også stukket!
Kommentér på:
Så blev Kaya også stukket!

Annonce