{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Hvad hulen gør vi ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG.
Jeg skal bruge noget hjælp og håber at jeg kan få det her smiley

Vi har en prazsky krysarik ( Gangsta ) på 2 år og har i søndags hentet en lilebror til ham ( Bailey ) på 1 år af samme race.

De er rigtig glade for hinanden, leger og sover i samme kurv, så det er dejligt at ham den nye er faldet så godt til allerede.
MEN... Gangsta er begyndt ikke at ville spise efter at Bailey er kommet ;(. Vi har prøvet at lade dem spise sammen ( mens vi er over dem ) og har ladet dem spise i hver deres rum. Intet hjælper. Vi kan med nød få Gangsta til at spise hvis vi håndfodrer ham, men han mister rigtig hurtigt interessen for maden.

Siden Bailey er kommet, er Gangsta også begyndt at knurre af vores børn hvis de bare kommer i nærheden af deres kurv, hvis de begge to ligger i den. Hvis Gangsta selv ligger i kurven, er der intet.

Ved ærlig talt ikke hvad vi kan gøre ved det, så håber at i kan komme med nogle gode råd smiley

mvh Carina, Gangsta og Bailey.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad hulen gør vi ??
  • #1   18. aug 2011 Hov det skal siges at Bailey er kastereret og det er Gangsta ikke smiley

• #2   18. aug 2011 Det tager tid at sammenføre voksne hunde, så giv det lige lidt mere tid. Din hund lyder usikker på situationen. Opfør jer helt normalt, men hav altid et øje på hundene - og da især når børnene er der.
    Hav en helt rolig og stabil hverdag, og tag gangsta med til de ting, I normalt ville gøre. Han skal vide at alt er normalt.

• #3   18. aug 2011 Nicolai og Malene : Vi har gjort alt som normalt og jeg ved godt at det vil tage tid, men det er bekymre mig mest, er faktisk det med maden. Det er også mystisk, for Gangsta knurre kun af børnene når de er i kurven og ikke hvis de ligger sammen i sofaen eller andre steder.

Når vi er ude at gå, ved stranden eller andre steder, er der intet med ham.

• #5   18. aug 2011 Skrev jeg at de kravler i kurven ?

Nej de går forbi den, fordi hundenes kurv ligger lige ved indgangen til køkkenet, så det kan ikke undgås at de skal forbi.

• #6   18. aug 2011 Børnene rører overhovedet ikke ved hundene når de ligger i kurven. De går forbi og det skal de da for dælen have lov til.

Pia K : Tak for råd med maden smiley

• #8   18. aug 2011 Syntes bare at det er mærkeligt at de kun knurre af børnene og ikke af alle andre der går forbi. Bailey knurre heller ikke, det er kun Gangsta. Er det fordi at han vil beskytte den nye eller ?.

Kurven kan kun stå der hvor den står nu.

• #10   18. aug 2011 Der komme intet efter at han har knurret. Han snapper ikke eller noget der bare minder om det. Han lader dem gå forbi og der er ikke mere i det. Det er bare som om at han lige skal gøre opmærksom på at det er ham der bestemmer over kurven ( hvilket han også gør ). Hvis vi siger nej til ham, logre han med halen og overgiver sig ( altså vender sig på ryggen ). Det er jo bare først startet efter at vi har fået Bailey, ellers har der aldrig været noget overhovedet. Tværdigmod smiley

• #11   18. aug 2011 så kunne det tyde på at børnene har drillet dem i kurven i har ikke set det .....for det er ikke normalt noget der bare opstår, har selv familien Rødtop og deres kurve ser tilfældige ud, men ve den unghund der ikke kender sin plads, for de er fredede i kurven, jo.

• #12   18. aug 2011 Børnene har ikke drillet hundene nej. Mine børn ved udemærket godt at det er en no go at røre ved hundene når de ligger i kurven. Men ja det er da nemt at give børnene skylden, men lige i dette tilfælde her, ved jeg at det ikke er deres skyld. Ellers tak for svar.

• #14   19. aug 2011 Ej en medløber : Ja selvfølgelig har de været i nærheden af kurven, når de skal forbi den, men du får det til at lyde som om at de har hoppet rundt oppe i kurven og det er altså ikke tilfældet.

Pia K : Han knurre kun når den nye hund ligger i kurven sammen med ham. Igår var der dog ingenting, så ved ikke om det bare lige var en ide han havde fået i hans hoved ;).

Omkring den nye hund, ved vi at de havde to børn, og han var "ejet" af pigen på 10 år, så der kan jo sagtens have været sket noget der. Der er dog ingenting der tyder på at han er bange/usikker på mine børn. Der er heller intet at mærke på den nye hund. Kun den " gamle "

Kommentér på:
Hvad hulen gør vi ??

Annonce