777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

For hulen da også en lo...tur i skoven For hulen da også en lo...tur i skoven

Hrmfff..... Jeg havde i eftermiddags besluttet mig til at tage hundene med en tur i skoven inden jeg hentede børnene. Jeg vælger så at køre ud i en skov jeg ikke kender særlig godt og det var vel nok dumt gjort!!!!

Der er masser af afmærkede stier i den skov - men de er bare ikke særlig godt afmærkede og så forsvinder de bare lige pludselig!! Med det resultat at jeg farer vild..... da jeg så kommer på rette vej igen falder jeg ned af en skråning i en mudderpøl (som jeg ikke kan se for blade) og er så fuldstændig smurt ind i mudder!! Nede for enden af skråningen glider jeg i endnu en mudderpøl og griber ud efter et eller andet for ikke at falde IGEN - og hvad får jeg så fat i??? En brombærbusk fyldt med små torne!! AV AV - det gør skiseme ondt. Oven i det hele skal jeg så kæmpe med Vega som er ENORMT sippet og ikke vil gå gennem mudder - og på den anden side har jeg også Zanto med som vader lige ned i de største mudderpøle han kan finde!!

Jeg må så hjem og skifte bukser INDEN jeg henter børnene og da jeg kommer hjem igen må jeg have Zanto under bruseren (han lignede grangiveligt en sort schæferhund!!) Jeg har så ikke fået al mudderet af ham så da han ryster sig bagefter ude på badeværelset har jeg bare mudder OVERALT - på vægge, døren, spejlet you name it!!

Sikke en træls eftermiddag og det er sidste gang jeg tager ud i den skov!! Men børnene grinede da af det da jeg fortalte historien til dem, så lidt positivt er der da kommet ud af den tur smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For hulen da også en lo...tur i skoven
  • #1   9. nov 2007 Hehe... det er så en af de dage man bare skulle være blevet liggende i sengen :o)

Men tænk positivt. Dagen i morgen kan da kun blive bedre *GG*

• #2   9. nov 2007 Oraklet Ja eftersom jeg er på nattevagt nu og skal sove i morgen kan det vel kun blive bedre i morgen - da dagen ikke bliver så lang smiley

• #3   9. nov 2007 Hehe... jamen sådan er det jo osse for mig. Venter og venter på at kl bliver 7 så jeg kan tage hjem

• #4   9. nov 2007 hæhæ, kunne ikke lade være at trække på smilebåndet *GG*

Jeg har præsteret at fare vild i dyrehaven *LOL*

• #5   9. nov 2007 he he ... det er godt du så kan give os andre et godt smil på læben... griner

• #6   9. nov 2007 Oraklet Øv øv jeg har først fri kl 8 - og den sidste time er der som regel ikke noget at lave så den er bare laaaang

Rene Det er bare så træls at fare vild og det værste er at normalt har jeg en yderst veludviklet stedsans, men den svigtede altså bare totalt idag...... Det kan selvfølgelig også hænge sammen med at der bare er blade overalt og det kan være svært at se hvor stierne er.... hmm som du kan høre så er jeg fuld af undskyldninger smiley

• #7   9. nov 2007 Ja jeg er så færdig med alt hvad jeg skal i nat. Lige udover at vække en beboer kl 6.15 men der er jo laaang tid til. Så troede jeg lige jeg skulle se noget spændende på animal, men næææh nej, ingen gode programmer der:o(

De har ellers i en periode sendt rigtig godt tv på denne tid. Bl.a. wonderdogs (vildt imponerende hvor dygtige hundene var *S*)

• #8   9. nov 2007 Oraklet Ja nu har jeg ikke så mange tv-kanaler at se så jeg må nøjes med tv2 (gider ikke alle de der tyske nogen) men har også stadig noget at lave (herser rundt med vagtlægerne her i regionen)

• #9   9. nov 2007 jamen jeg bytter da gerne. Er sikker på jeg er god til at holde folk igang *GG*

Jeg keeeder mig

• #10   9. nov 2007 Ja jeg er godt nok også nødt til at skrue bissen på nogen gange hvis de er for sløve smiley Har arbejdet på døgnistitution før så kan godt huske hvor lange nætterne kunne være nogen gange!!!

• #11   9. nov 2007 Ja nu har vi da ellers lige fået mere at lave. Rengøringsdamen er fyret (skal jo spares. Vi var før amtslig, og er nu blevet kommunal). Og nu er det så nattevagten der skal gøre rent.
    Meeen det er jo osse overstået på et par timer, og efter et par fastholdelser til aften sover de osse tungt hele flokken, så kedeligt kedeligt er det

• #12   9. nov 2007 Loool sikke en tur:-)

Ja du fik da også andre end dine børn til at smile..

Og du er ikke alene.. Jeg er ret god til at lave sådanne stunts.. Og det endda i den lokale skov *GG*

Jeg har præsteret at fare vild 3 gange.. og det er det samme sted, det går galt hver gang LOL

• #13   9. nov 2007 Jeanette Det var skiseme også i den lokale skov og 2. gang jeg for vild derude - aldrig, aldrig mere om jeg gider derud!!!! Så hellere køre lidt efter det.... Ha, så kan den lære det den skov smiley

• #14   9. nov 2007 Susi L Ja jeg kan da heldigvis også se det sjove i det nu - men var frygtelig tæt på at blive lettere hysterisk da jeg var ude i skoven smiley

• #15   9. nov 2007 Rikke: hehe, hvor er det rart at høre, at jeg ikke er den eneste *GG*

Kunne være man skulle investere i et kompas *GG*

• #16   9. nov 2007 jeg grinede altså også lidt smiley

Kommentér på:
For hulen da også en lo...tur i skoven

Annonce