26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Det var da godt nok belastende! {{forumTopicSubject}}
Som mange andre sidder jeg med åbne vinduer for at prøve på at holde varmen ud, og det går da også lige.
Nu er der så en hund i nabolaget der har stået og hylet helt vildt i lidt over en time, og jeg er ved at få spat af at høre på den.
Det lyder som en meget ulykkelig (stor) hanhund der kan dufte en tæve i løb, og det er desværre langt fra første gang den står og larmer sådan.
Sitta sidder foran min hoveddør og gør hver gang han hyler, og kan slet ikke finde ro pga af ham.
Har lige været en tur rundt i nabolaget for at se om jeg kunne finde ud af hvor han hører til, men desværre uden held...
Hvad hulen kan man gøre? Det skal lige siges at han hyler så højt at jeg stadig kan høre ham når mine vinduer er lukkede :O(
Har virkelig ondt af den stakkels hund, han lyder virkelig ulykkelig, og har bestemt også ondt af Sitta, hun stresser altså meget over ham :O(
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
For det er da alm høflighed at man trækker hunden ind når kl er så mange ...
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Men nu er hans ejere kommet hjem og har fået af vide hvordan han har hylet :O)
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
Der er ikke noget mere ynkeligt ind en hund der ikke kan li at være alene hjemme ..
Men godt at de er kommet hjem
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
jeg har prøvet at ha haft "besøg" af poæitiet 3gange inden for et døgn pga. min Baseji hylede.
Det skal vel tilføjes at det var selvsamme politimænd som var forbi 1ste gang, som havde hentet mig og kørt mig på stationen pga. jeg ikke var mødt op til en fogedrets sag pga. sygdom som jeg HAVDE meldt til dem.
Jeg fik ikke engang lov til at ringe efter min x så han kunne ta sig af hunden imens.
Det er godt nok for dårligt når de kommer kl.0.30 om natten og man først kan komme hjem igen kl.16.
Dette er KUN skrevet så man kan forestille sig hvorfor nogle dyr pludseligt kan hyle op, jeg har ellers ALDRIG fået en eneste klage i de 17år jeg har boet her med 1-3 hunde.
Jeg fik heller ingen klager, men som sagt blev politiet MINDST kaldt herhjem 3gange "der lå en hilsen på 3 sedler for hver gang de var her" hvor de "brød" ind for at tjekke at jeg ikke lå død herhjemme. ;o)
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Det var da godt nok belastende!