Spørgsmål ang. racer på Hundegalleri.dk {{forumTopicSubject}}
Goddag.
Eftersom jeg ikke har været på hundegalleri.dk så længe, har jeg et par spørgsmål som jeg ikke lige har kunne finde svar på.
Håber nogen hjælpsomme medlemmer kan hjælpe mig i min søgen for svar.
1.) Jeg har en hund vis race ikke er valgmulig inde under "Opret en Hund" - hvad skal jeg oprette den under, eller hvordan kan jeg tilføje racen?
2.) Min danske veninde i USA (jeg bor selv i USA med min mand, når jeg ikke arbejder) har en Amerikansk Straffordshire Terrier og en Pitbull.
Eftersom dette er en Dansk hjemmeside, med Danske regler kan jeg regne ud at pitten ikke må oprettes - men hendes amstaff er en 8 årig gammel dame. Hvis hun kan bevise med fødselsattest og navn at den er fra inden loven trådte i kraft her i Danmark (trods hun bor i USA hvor den ikke er ulovlig). Må den så oprettes?
3.) Hvor mange hunde kan man oprette her på hundegalleri.dk?
Tak.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
2. Listehunde må ikke oprettes herinde, sådan gælder det for alle.
3. Så mange du lyster og har tilknytning til.
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 3 Emner: 239 Svar: 3.390
Ingen listehunde må oprettes, om de er "lovlige" eller ulovlige desværre - men opret gerne et fotoalbum
jun 2011
Følger: 1 Hunde: 5 Emner: 3 Svar: 16
Skal jeg skrive angående min race som ikke er oprettet oppe i "Kontakt"?
Angående min veninde var kun interesseret i at blive medlem, hvis hun kunne oprette hendes hund(e) her inde på "ordenlig" vis, men jeg vil fortælle hende at det kan hun ikke.
jun 2011
Det er racen Alaskan Klee Kai.
jun 2011
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
jun 2011
Spørgsmål ang. racer på Hundegalleri.dk