{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

For pokker nu må det sku stoppe... {{forumTopicSubject}}

Hejsa HGere

For pokker vi er uheldige for tiden ?????? UTROLIGT:::

Nå for at gører en meget lang forklaring meget kort, så startede det hele med vi fik konstateret at Boomer fik konstateret kræft igen igen.
Så var vi i´tvivl om Bendjii kunne værer alene derefter, Men så havde jeg en noget skrammende oplevelse, da jeg gik ved stranden med begge hunde, hvor en dame fortalte mig jeg skulle få undersøgt Bendjii, da han var syg ???? Har lagt et indlæg ind om det..
Har bestilt en tid hos dyrlægen til på Onsdag..

Men SÅ i går, passede jeg min niece på 1½ år, min datter på 10 gik og legede med hende udenfor, jeg var igang med at strile Boomer(den ælste), Havde lagt mærke til den Unge(Bendji) havde knorret lidt af Boomer hvis han kom fortæt på Isabella (niecen), så gik lige og var lidt obs på det..
Nåå men jeg striglede Boomer også faldt Isabella (niecen), Mathilde (min datter) løb hen og ville tage Isabella op, og jeg var på vej også..
Pludselig fare Bendji frem og viser tænder, knurre og heldigvis var jeg i mellem, for han snappede ud efter Mathilde (min datter) ?????????
Så det var heldigvis mig han ramte med sit snapperri..
HVA FANDEN BETYDER DET LIGE ????????

Jeg gik helt i sort, fik ham ind for sig selv, lavede nogle dæk, sit osv øvelser, han var bestemt ikke stoldt af hva han havde gjord, og tror bestemt han viste det var MEGET forkert..

Nåå men har i den sidste tid lagt mærke til han er meget dominerene overfor Boomer, han kan fare lige i flæsket på ham uden grund..
Denne opførsel kan jeg ikkke akseptere, så jeg plajer at skille hundene af og det en straf i sig selv for Bendjii..
Men han knurre tidt af Boomer og ja han har fået føger pladsen, Boomer gider ikke slogs med ham..

Alt dette sker KUN når min mand ikke er hjemme ????
Når Henrik er i hjemmet så han sød som et lam. ???

Nåå men hva pokker gør vi ?????

Jeg kan sku ikke bare se igennem finger med det, for næste gang kunne det gå ud over en af pigerne ????
det bare ikke iorden..

Hva ville I gørre ?????

Hvis det var en anden, tja så ville jeg anbefale at få den aflivet, men puha jeg syntes det ikke er sjovt, vi bare SÅ ramt lige nu, det ramler da det hele...

Undskyld det blev da hvist en ortentlig omgang..

Håber I vil komme med jeres mening..

Knus Bitten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For pokker nu må det sku stoppe...
  • #1   14. aug 2011
    Hej I får lige linket til min oplevelse på stranden..

http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=475053

• #2   14. aug 2011 Jeg ville skynde mig til dyrlægen og få ham tjekket for smerter....

• #3   14. aug 2011 og sygdomme...

• #4   14. aug 2011 jeg ville som Acedog skriver også få ham tjekket for evt sygdomme og smerter. Det at han gør det når din mand ikke er hjemme kan være at han ser sig selv som leder over dig, så han skal passe på jer når han ikke er hjemme,

Jeg ved ikke om det er det, det er kun et gæt, men synes godt det kunne virke som om han lige tager over når din mand ikke er hjemme, og det er klart at hvis han ser din mand som leder/førehund så har han ikke nogen pligt når han er hjemme og kan slappe af.....

• #5   14. aug 2011 At lave sit og dæk øvelser lige efter dette sker tror jeg ikke hjælper meget, den har allerede glemt det kort tid efter og aner ikke hvorfor den ligepludselig havner i denne situation.

Når sådanne ting sker og de kun sker når din mand ikke er hjemme skyldes det nok du ikke har sat hårdt nok ind da han startede på sin dominans, det er jo tydeligt han tror det er hans opgave at passe det hele, og det stresser faktisk en hund rigtig meget og kan ende med bid som her.

Tag kontrollen tilbage så han igen kan være hund og nyde livet, han bider jo ikke fordi han er ond, men fordi opgaven er for stor set i forhold til han er hund og i er mennesker, han ved jo intet om hvorfor en græder, en anden råber eller hvad det nu er, han reagere blot pr instinkt.

Jeg kan iøvrigt under mig over en clairvoiant udtaler sig om sygdomme, det er uetisk og faktisk ikke lovligt, man må som clairvoiant ikke sætte diagnoser eller kommer med bud om sygdomme, blot til info..
    Det er jo ikke alle mennesker der kan klare at vide disse ting.
    Jeg arbejder med det og ved fra alle andre i faget at den slags undlader man helt.

• #6   14. aug 2011 han mangler respekt over for dig, ser dig ikke som kompetent leder

• #7   14. aug 2011 Hejsa

Tror faktisk I har ret med han tror han skal styre det hele SMILL

Jeg har været meget syg, så har nok ikke haft de samme kræfter som før, så han måske stille og roligt har taget styringen..

Jeg skal til dyrlægen Onsdag og så må vi se hva han siger..
    Håber det bedste..

Men nu har jeg så også en datter som er blevet hunderad for ham..

Jeg tror sku lige jeg vil undersøge, nogle øvelser så jeg kan komme over ham i herakiet igen, også må vi tage den derfra, ved godt det noget som tager tid..

Nu kender min dyrlæge ham jo også så tager da lige en snak med ham om det også.. For tøsen skal sku ikke gå og værer bange for at hoppe rundt og lege..

Tak for jeres råd, hvis nogle har nogen øvelser som kan hjælpe tager jeg gerne imod..

• #8   14. aug 2011 Øj, jeg føler mig ligge sat 20 år tilbage i tiden..!

Vores hunde er ikke ude på at overtage verdensherredømmet, klatre op i hirakiet og de ligger ikke i deres kurve og udtænker skumle planer.

Jeg tror adfærden skyldes at den ene, eller begge hunde er syge/ har smerter og det er altså noget der siger stressede hunde der opføre sig underligt. Min Sigurt forvanlede sig til et frådende monster da han var syg.

• #9   14. aug 2011 Anne Julie F

Tror jeg heller ikke, men deres adfærd er da forskellig overfor de enkelte familiemedlemmer. Sådan er det ihvertfald herhjemme.

• #10   14. aug 2011 Helle: Jovist, sådan er det også her. Men derfra og så til at sige at hunden prøver at kravle op af rangstigen eller at den tror den er leder, der er godt nok langt. Hunden tilpasser sig bare til ejerns adfærd, og det passer også fint overens med at hunde gør hvad der kan betale sig for dem her og nu.

• #11   14. aug 2011 Det kan jo også være at TS er utydelig overfor hunden, så det er derfor de er mere "frække" over for hende. Jeg sider ikke det nødvendigvis er sådan, men det er en mulighed.

• #12   14. aug 2011 Præcis smiley
    Hunden tilpasser sig ejerens adfærd. Men hvis nu hunden føler, at far har styr på tingene, kunne man vel godt forestille sig, at hunden er mere afslappet, når far er hjemme?

• #13   14. aug 2011 Hehe nu Henrik faktiks den den som hundene kan sno sig om deres hundepoter GRIN. og ikke mig, når jeg har sagt stop mener jeg stop..

Her er det faktisk mor der har bukserne på..

HMMM sådan plajer det at værer, men er sku usikker lige pt... ØV

• #14   14. aug 2011 Der hvor jeg stejler er når folk tilægger hunden menneskelig træk, så som behov for magt og kontrol.

• #15   14. aug 2011 Enig med Anne Julie. Efter dyrlæge tjekket ville jeg måske få fat på en adfærdsbehandler.
    Jeg forstår nok heller ikke helt at du lader børnene lege mellem to hunde der reagere sådan på hinanden.

• #16   14. aug 2011 Hejsa

Charlotte: De legede ikke imellem hundene ???
    og hvorfor må hundene ikke værer der når ungerne leger ????
    Hvis mine hunde ikke kan tåle at børn leger så de kommet det forkerte sted hen......

Pigerne legede i den ene ende af vores taresse(staves??), og jeg stod med Boomer i den anden ende, Bendjii lå ca nede ved mig og Boomer..

Kan nu ikke se noget galt i det ????

Vores hunde er altid hvor ungerne er.. Ja skulle måske nok havde reagerede noget mere på Bendji havde knurret af Boomer.
    Men der var HELT ro på, så kunne da aldrig drømme om, han pludselig reagere sådan...

Håber dyrlægen kan give mig et fornuftigt svar på hans måde at reagere på..

KH Bitten

• #17   14. aug 2011 Okay, beklager så har jeg misforstået dit indlæg, gik måske lidt for hurtigt at læse det.

• #18   15. aug 2011 Argento lavede også sådanne udfald mod Snoopy sommetider til sidst desværre, ved ikke om det var fordi han kunne mærke at Snoopy var svagere... Han begyndte også meget pludseligt, men det var mest når han mente, at der var noget der var hans. Snoopy var den fredeligste hund og fandt sig i alt, men når Argento virkelig blev gal og for over ham, knurrede Snoopy for at få ham væk men han bed aldrig nogensinde!
    Argento bed/bider dog aldrig efter mennesker og heller ikke hvis jeg eller andre hev ham væk fra Snoopy, når han var sådan. Jeg blev SÅ tosset på ham når han gjorde det, for Snoopy var virkelig aldrig ude på balade og var så kærlig.
    Samtidig elskede Argento Snoopy og da det virkelig gik stærkt ned ad bakke med ham, lagde Argento sig bare så tæt på Snoopy som han kunne og prøvede at varme ham og putte med ham og forsvarede ham overfor andre hunde.
    Bendji kan måske have følt at det var hans opgave at passe på din niece og har derfor villet forsvare hende da hun faldt? Jeg skal ikke undskylde ham at han bed efter jer, men måske græd hun da hun faldt, eller der er sket et postyr som har fået ham til at reagere sådan? Hvis han i forvejen var irriteret og så ikke har kunnet læse situationen, så kan han måske være blevet forvirret og troet at nogle gjorde din niece ondt?
    Mine er altid gået imellem folk der sloges/skændes eller legede for voldsomt. Snoopy gjorde det med kroppen og hoppede til nød op, men bed aldrig fat eller markerede, mens Argento markerer ved at tage fat i armen hvis ikke man stopper (han bider ikke, men lægger kæberne om armen på en, ligesom hvis vi tager fat i armen på en for at stoppe dem). Måske er det det samme Bendji har prøvet?

• #19   17. aug 2011 Hejsa Alle

Hvis I stadig følger med. Så det i dag turen til doktor dyr, puha jeg nervøs for udfaldet..

KH Bitten

• #20   17. aug 2011 Vi krydser fingre for jer.

• #21   17. aug 2011 Krydser smiley

• #22   17. aug 2011 Kan godt forstå du er nervøs!
    Krydser alt og ønsker dig held og lykke :o)

• #23   17. aug 2011 Held og lykke..
    Krydser fingre for jer smiley

• #24   17. aug 2011 Hejsa til jer som stadig følger med...

Så har vi alle 3 været en tur ved doktor dyr..
    PUHA
    Først fik jeg undersøgt Boomer (den gamle), fik taget blodprøver osv..
    Det så faktisk ud til han var i bedring, UTROLIGT JUBIIII, han kan klare lidt endnu...

Men så var det Bendjis tur, dyrlægen kunne intet finde unormalt ved ham, alt så fint ud..
    Vi snakkede en del og var ikke lige fukuseret på hundene, så pludselig gik Bendji amok på Boomer.. Jeg Fik Bendji hevet væk fra Boomer og ruskede ham, så knurrede han da bare af mig ????

Vi havde lige snakket om det nok er fordi Bendji har taget føringen over Boomer, at han prøver mig nu, men nu så dyrlægen selv Bendjis "anfald"
    Han anbefalede jeg fik en lang snak med en adfærs teopøvt(staves)
    Han ringede til en og hun ville ringe til mig senere..
    Men nu snakkede dyrlægen så også om måske han har fået en lille blodprop i hvernen ??? helt sikkert en mulighed, ville han sige, da han som sagt kender og har fulgt os, siden vi fik Bendji..

Inden vi gik, sage dyrlægen at vi nok skulle tænke os godt om.. også fordi han nu selv havde set hvordan Bendji pludselig ændrede sig...

Nåå men kørte så hjem igen og ventede på adførspersonen skulle ringe..

Hun ringede så til mig og vi fik en meget lang og rolig snak om hvordan vores forhold var og hvordan vi holdte hund osv. Også selvfølgelig om vores små ekpiksoder, i løbet af den sidste uge..

Hun havde så også fået dyrlægens vudering og ud fra hva jeg fortalte osv. Så ville hun anbefale han fik fred...

Ej det svært, jeg føgler virkelig jeg har fejlet som hundeejer, det skal dog siges det den første hund vi har som har fået denne adfær.. Men alligevel.. ØV ØV
    Kunne vi havde gjordt et eller andet ??? øj der mange spørgsmål nu...

Hva skal vi nu ??? ej det sku møg svært, hende afdærspersonen, fortale en masse og hun ville ringe igen i morgen, da jeg bare slet ikke kunne rumme mere..

Tør man få en lille ny hund ???
    Hva kan man gører bedre, ????

Ja undskyld er bare et stort rod lige nu, skal nok i seng og lige sove på det..

KH Bitten

• #25   17. aug 2011 Ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. smiley

Sygdom er i jo ikke herre over og hvis han har haft en blodprop, er der intet i kunne have gjort for at forhindre det.

Føler med jer..

• #26   18. aug 2011 Stakkels jer, det er da bare en forfærdelig historie.
    Og selvfølgelig har du ikke fejlet som hundeejer, mod sygdom kæmper selv guderne forgæves.
    Mange tanker og trøstekram herfra.

Kommentér på:
For pokker nu må det sku stoppe...

Annonce