{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel Zeus :'(
  • #1   11. aug 2011 Det er jeg ked af at høre for dig, jeg har netop lige fået rykket vores den ene over i mit navn, fordi jeg vidste af forholdet var ved vejs ende, men det kunne du selvfølgelig ikke forudse.. Er han ikke til at snakke med om det? Bliver han ikke træt af den på et tidspunkt, også kunne du hoppe ind?

• #2   11. aug 2011 Åh det er jeg ked af at høre da... Det er nøjagtig derfor jeg har fået vores hund i mit navn fra starten af, just in case... Ville være fuldstændigt smadret hvis hun blev taget fra mig... Føler virkelig med dig! smiley

• #3   11. aug 2011 kan ikke snakke med ham. han hader mig smiley havde jo aldrig i mine vildeste drømme tænkt vi sku gä fra hinanden så tænkt jo ikke det med den stod i hans navn villee være et problem. ved fandeme ikk hvad jeg skal gøre, alt er så tomt uden ham smiley ikk nogen der kommer og slikker en når man vågner.

• #4   12. aug 2011 Se tiden an, måske er det netop Zeus du du ikke kan leve uden, ellers kan det også ære at du er et hundemenneske, og at du må indse at du bare ikke kan leve uden hund. Selvføgelig ville det bedste være hvis Zeus kunne være med dig, men måske ville en anden hund kunne holde dig med selvskab, og hjælpe dig igennem, blot en tanke, kan ikke forestille mig dit afsavn:(
    Hvorfor skulle din eks hade dig? På et tidspunkt er han måske til at kommunikere med, vrede kan også sagtens være en reaktion på at være såret..

• #6   12. aug 2011 Palle - hvad mener du med, at den der går, har ret til hunden?

Laura - det er dælme surt smiley du må vente til han er kølet ned, og se om ikke i kan snakke om det......

• #7   12. aug 2011 Hysted: Palle skriver: " Den der flytter har vel OGSÅ ret til hunden"...;0)

Jeg læser det som, at det ikke nødvendigvis er den der bliver tilbage, som har ret til hunden...

Til TS: Det må gøre usigeligt ondt og jeg håber, at I finder en løsning....

Kommentér på:
Farvel Zeus :'(

Annonce