farvel Zeus {{forumTopicSubject}}
Ja jeg burde jo være super glad, og det er jeg da også, men lidt vemodigt er det også når en af hvalpene rejser hjemmefra.
Mine basset hound hvalpe har nu nået en alder af 16 uger, og de er her jo på lige fod med de andre hunde, og indgår i daglig dagen her i huset.
I går morges ringede tlf, og ca 1½ time senere stor et rart par ved døren. De var indbegrebet af vidunderlige hvalpekøbere.
Allerede efter få minutter i tlf havde jeg en god mavefornemmelse. Da jeg spurgte hvad de søgte, en tæve eller hanhund, var svaret: at det var ikke vigtigt, det kom helt an på hvilken hund de faldt for når de mødte vovserne. Sådan, det var sød musik i mine øre.
Valget faldt meget hurtigt på Zeus. Han er ekstrem rolig, rar og godmodig. Han har altid været den kraftigste i kuldet, og også den langsomste, han har aldrig haft travlt. Nem er nok det der betegner ham bedst.
Her til morgen ringede de og fortalte hvordan det første døgn var gået. jeg blev bare så glad og stolt, for den lille Zeus havde været et lydigt dydsmønster. Han havde sovet alene hele natten uden at give et piv fra sig. Var vågnet kl 5 og pevet lidt, skulle bare ud og tisse, gik ind og lagde sig igen og sov til kl 9. 5 gange havde de sagt nej til at han måtte gå i soveværelset, og nu stopper han ved dørtærsklen og sætter sig og venter.
Fie, er heller ikke i tvivl, de har fået sig den dejligste basse de kunne ønske sig. Og jeg ved at Zeus har fået den bedste familie han kunne tænke sig.
Glade smil fra Gitte
Her er et link til den lille basse.
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=35152
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 208
Nå øv, troede jeg kunne linke til et bestemt billede, men sådan gik det ikke. Hvis i vil se flere hvalpebilleder, så har jeg en hjemmeside, som i er meget velkomne til at besøge.
www.kenneljerriks.dk
Med venlig hilsen GItte
farvel Zeus