{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Hun "gumler" i folk. {{forumTopicSubject}}

Efter at Molly har fået fjernet de 8 tænder i munden, så er hun begyndt at ville "gumle" i mine fingre, mit tøj, mine venners fingre, hænder og arme? Er det fordi at tænderne/gummerne klør eller sådan? Hun har ændret sig meget siden den der "operation".
- Vi giver hende en dentastix hver dag, da det var anbefalet af dyrlægen.

Men det generer mig meget. Normalt er hun en meget, meget glad hund, der elsker at fjolle rundt. Nu, hver gang jeg leger med hende, åbner hun munden og nærmest gumler i mig. Det gør ikke specielt ondt, det er bare dybt frustrerende for mig, for når jeg siger "nej!", så husker hun det kun 5 minutter, og så begynder hun igen.

Desuden, har hun påtaget sig en slags "forelskelse" i min kæreste. Når han er der, VIL hun sidde oppe hos ham, hvis jeg rører ham, får jeg et meget kritisk blik fra hende og en lettere knurren, og hun er helt tosset med at kravle helt op i ansigtet på ham. Hvad gør jeg?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun "gumler" i folk.
  • #2   10. aug 2011 Det har hun allerede, hun har også de der reb med knuder på enden, tyggestænger og tørrede griseører + hun får en knogle at gnave i hver uge og adgang til en have med pinde hun kan bide i og lege med. Men det hjælper bare INTET. Hun nægter at bruge gummiringen til at bide i, den får højest et par dask så den flyver hen af gulvet.

• #3   10. aug 2011 Jeg fryser tyggepinde osv ned og giver dem frosne de er med til at tage kløen på gummerne imens den skifter tænder og det har faktisk hjulpet rigtig meget med de hvalpe jeg har haft igennem huset.

• #4   10. aug 2011 Jamen problemet er jo netop at hun er 7 år gammel. Og det startede efter de fik hende bedøvet og hevet tænder ud, så jeg tænker om det er der hvor tænderne mangler, at hun har problemer? Dyrlægen sagde at den mærkelige opførsel ville stoppe efter noget tid, men det har varet flere måneder nu.

• #5   10. aug 2011 Vores shar pei vil altid gumle i vores hænder, især når vi lige er kommet hjem og er glad. Det samme ved gæste hun kender. Hun vil gerne have hele armen ind i mulen, hvis hun får lov. Det har været svært at vende hende af med, men vi har i stedet lært hende, at når hun bliver så glad, så skal hun løbe over i legekassen, og finde en bamse. Så kommer hun stolt tilbage med den i munden, og gumler i den, mens halen kører frem og tilbage.

Kommentér på:
Hun "gumler" i folk.

Annonce