{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Polakker i panik-alder :D {{forumTopicSubject}}

Jep, det mener Bent de er smiley smiley

Kl 10, kommer Damian, Adam og Darek hjem, de skal holde pause, og derefter ud i juletræerne lige bag ved huset her smiley
Tanten lure lige ud af vinduet... åh jow, de sidder og gumler madpakke alle 3, og alt ser fredeligt ud smiley

2 min efter, ser hun pludselig Darek løbe rundt ude på gårdspladsen, noget forvirret smiley
Og Damian kommer væltende ind af døren.... smiley

Damian råber : FIRE FIRE FIRE smiley THE CAR IS BURNING smiley
Tanten står sådan bare : WHAT smiley
Com and look, siger Damian smiley

Tanten fræser ud af døren, og Darek kommer styrtende med en flaske vand. Adam står bare og glor på bilen, hvor der står en sort røg op fra motoren smiley
Damen siger : There is FLAMES smiley
Tanten råber til Darek at han skal bare se at få smidt det vand på smiley
Det gjorde Darek så... og den sorte røg blev meget værre smiley

Men der var ikke mere ild i bilen. kun sort stinkende røg.
Da den stilner lidt af står de alle 4 og glor ned i motoren... Hvor fanden brændte det henne af.. ? Der kommer stadig lidt røg, fra et sted mellem køler og motorblok, men mere præsis kan de ikke komme det, ud over at der er nogle smeltet ledninger lidt længere oppe smiley

Bent kommer hjem i volvoen, og kigger lidt på det, konstatere at Darek har da vist været en heavey-smoker, mens Darek protestere, at det var Adam der kørte i dag smiley
Og så gik de ellers i gang med at samle div madpakker og saftevand, rygsække regntøj mm op som bare var blevet kylet ud af bilen, da der gik ild i den smiley smiley
Bent spurgte om de var gået i panik-alder smiley

Såååee... mon ikke folkevogen skal trækkes ned til mekanikeren her senere i dag smiley

Og som Bent sagde : Det er IKKE mig denne gang der har lavet ulykker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polakker i panik-alder :D
  • #1   12. jun 2017 Hurra for Bent's held, at han ikke lige var hjemme, da det skete smiley (men måske har han oplært sine polakker lidt for godt smiley

• #2   12. jun 2017 Åh for helvede da også smiley smiley Det er aldrig kedeligt når Bent og polakkerne er i aktion smiley

• #3   12. jun 2017 Bilen er nu slæbt ned til mekanikeren, som kom med sit sædvanlige : uha uha uha smiley
    Vi ser den så desværre ikke igen før efter sommerferien smiley dvs til august .

Og ja, Bent har oplært de fordømte polakker godt smiley Det fandt jeg bla ud af i går, da jeg fik brusebad i øl, ude på min terresse smiley smiley
    Og Grzegorz fik en gevaldig omgang øreniv smiley Han påstår dog sjovt nok at det var vand og ikke øl smiley
    Dvs vand der har samme farve og lugter ligesom øl smiley

• #4   12. jun 2017 Grzegors har da ret. Øl ER da vand????

Første del af en mekanikers uddannelse, foregår på teateruddannelsen, hvor de lærer at ligge ansigtet i det rette bekymrede udtryk, og lærer at sige uhauhauha, på en måde, så man frygter at bilen er død, og at det bliver meeeeeg dyrt! smiley

• #5   12. jun 2017 Hahahaha smiley

Det er vist dynamoen der er gået ild i. Man har faktisk oplevet det før med netop den model WW.
    Det var nok nærmest et held at det skete mens de holdte pause i bilen, tænk om de var gået fra den, så havde de vendt tilbage til et forkullet lig af en bil smiley Og deres madpakker samt rygsække var futtet af smiley

Jeg kendte engang en som kørte skovvogn, den brød også pludselig i brand, han flygtede ud af den, sammen med sin madpakke, det var simpelthen det vigtigste han reddede smiley Og da han ringede til chefen og sagde at maskinen brændte, troede denne ikke rigtig på ham smiley Han besked på at bare pisse på ilden, så gik den nok ud smiley
    Da lød der et højt brag, og chefen spurgte hvad det dog var smiley Årh sagde vores bekendte, det var såmænd et af hjulene der eksploderede i ilden smiley

• #6   12. jun 2017 Tænk om de havde set deres mad og tasker gå op i røg! Ej men det havde kostet en formue i traumepsykologhjælp!! smiley

• #7   12. jun 2017 Og wow sikke en oplevelse din bekendt fik der smiley

Hvad er en skovvogn? smiley

• #8   12. jun 2017 En skovvogn eller udkørselsmaskine. Den ser ca sådan her ud, der findes jo en del forskellige modeller.

Den vores ven kørte, futtede af nede på Lolland, ved Havløkke, måske Ann-Marie kan huske det, for det kom da i nyhederne smiley

profilbillede
  • #9   13. jun 2017 Næh, det er da gået min næse forbi smiley Godt at du kan holde mig opdateret om, hvad der sker i mit nærområde smiley smiley

Kommentér på:
Polakker i panik-alder :D

Annonce