{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Omg, han vil ikke holde op med at pive! {{forumTopicSubject}}

Vaks snakkede lige med naboens hund, blev viiildt opstemt, og humpede hende en smule. Nå, vi gik så hvert for sig, og nu vil han BARE IKKE HOLDE OP MED AT PIVE!!
Hvad gør man, når en hund er helt oppe at køre, piver og piver heeeele tiden? Har lukket ham ind på hans ''værelse'', som så er vores mindste badeværelse, men der er altså gået en time nu, og han piver stadig?

WHAT DO I DOOOO? D: Det driver mig til vanvid snart T_T

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omg, han vil ikke holde op med at pive!
  • #1   9. aug 2011 Du venter pænt. Sådan er det med hormonerne. Højst sandsynligt stopper han ikke før hun er færdig med løbetid.

• #2   9. aug 2011 Afled ham med en opgave.

• #3   9. aug 2011 tror du ikke hun kan have været i løbetid og det er derfor ,,det er måske ikke så smart han har ''humpet'' hende en lille smule

• #4   9. aug 2011 Julie; Kan hun være i løbetid, når hun er 7-8 måneder?
    Den er ikke specielt gammel, nemlig o.o

• #5   9. aug 2011 Susanne; Der skete ikke noget ved det, det var mest i hovedet og kun 2-3 sekunder af gangen, lol.

• #6   9. aug 2011 Sandra: ja det passer meget godt med første løbetid. Så håber, at når du skriver "humper" at det ikke var det rigtige sted...

• #7   9. aug 2011 Den skal slet ikke have lov til at humpe uanset om der sker noget ved det eller ej.

• #8   9. aug 2011 Jamen så er det nok derfor. Har ingen forstand på tæver, Vaks er min første hund, lol.
    - Nej, der skete ikke noget, det var ikke sådan, at han ''trængte ind'', hvis man kan sige det sådan xD

• #9   9. aug 2011 I know, lod ham heller ikke gøre det ^^'
    Stoppede ham hver gang.

• #10   9. aug 2011 Den kan sagten være i løbetid smiley
    Men tror nu ikke hjælper noget at lukke den inde på badeværelset!

• #11   9. aug 2011 Well, det er hans lille hule, og vil ikke have ham til at løbe rundt og gø i hele huset, så lukkede ham derind for at køle af. o.o
    Det er noget vi har gjort, hver gang han er sådan oppe at køre, og så fatter han, at han skal slappe af. Det er også derinde hans kurv er ^^'

• #12   9. aug 2011 Den kan sagten være i løbetid smiley
    Men tror nu ikke hjælper noget at lukke den inde på badeværelset!

• #13   9. aug 2011 Dobbeltindlæg, eh? xD

• #14   9. aug 2011 Hahahah xD
    Tror jeg vil tage ud for at træne med ham igen på et tidspunkt lidt senere xD Men han har aldrig opført sig sådan før, ikke engang da vores gamle nabo havde en rottweiler/lab tæve? o.o

• #15   9. aug 2011 Uha kan kun nikke genkendende til din situation.. Milo var simpelthen så umulig lige på det punkt (det var før vi fik ham kastreret)..
    Det med piberiet, det samme skete hvis han bare fik fært af en tæve, den behøvede ikke engang at være højløbsk, men så begyndte han også at savle og pive helt vildt og køre helt derop hvor jeg slet ikke havde kontakt til ham, jeg kunne stå og vifte med både bold, og lækker kyllingepølse, eller frikadelle lige for næsen af ham, men han ænsede det slet ikke.. det oplevde jeg tit til rally træning, og det var simpelthen så synd for Milo, fordi han kunne slet ikke samle sig, og jeg blev jo bare frustreret og kørte hjem med ham, og der fortsatte hans klynkeri nogle gange. Det samme oplevede vi efter hans noget kiksede seksuelle debut ( http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=448985 ) hvor han havde hængt sammen med Amstaff tæven i 3 kvarter. Da vi kom hjem i lejligheden lige omkring midnat, var han fuldstændigt ulykkelig, løb rundt i lejligheden og pev og hylede helt vildt, og det var bare KONSTANT og da vi gik i seng, og sagde godnat, så lagde han sig da ganske rigtigt som han plejer ind under sengen, men han fortsatte med at ligge og hyle og piive, og der gik ikke længe før han igen var rundt omkring i lejligheden for at lede efter tæven mens han pev og pev. Klokken HALV 5 OM MORGENEN faldt han endelig til ro og min kæreste kunne få lidt søvn. En uges tid senere kom amstaff tævens ejer op forbi os med dyrlægeregningen, og hun duftede simpelthen bare såååå godt at Milo nærmest kastede sig over hende, og Milo er normalt ikke glad for fremmede, men hun fik hele snuseturen, og han kyssede hende, og hoppede op af hende, og da hun så var gået så begyndte pivekoncerten eller igen.. denne gang lå han dog roligt under sofabordet, men hans piven var stadig KONSTANT!! SUK!!

Men som sagt der er ikke det store at gøre ved det andet end at forsøge at ignorere det, og for guds skyld ikke skælde hunden ud, for det er ikke noget den gør for at være træls.. De kan bare ikke styre det når hormonerne raser..

• #16   9. aug 2011 Ej, puha, så slem er Vaks godt nok heller ikke normalt o:
    Der ville jeg også have fået ham kastreret, hvis det var så slemt.
    Han har mødt en højløbsk tæve på gåtur, men der har han ikke pevet, når vi kom hjem, men nu, gud hvor er han håbløs. Vi prøver bare at få ham til at tie stille, dog skælder vi ham ikke ud o.o Han kan ikke gøre for det, men han må godt lige tie stille, lol.

Han er ved at falde til ro nu, så det værste er vist ovre, smiley

• #17   9. aug 2011 Sidsel: Ja vi valgte at være de voksne og ansvarlige og betalte derfor 500 kr. til dyrlægeregningen som lød på 1100 kr. smiley
    Ja din Fie er godtnok en rigtig lille skønhed, kan godt forstå hanhundene er vilde efter hende smiley heldigvis er Milo nu fulstændig ligeglad med tæver, løbetid eller ej smiley

• #18   9. aug 2011 En skam du bor så langt væk, ellers ville Milo gerne lege med hende smiley

• #19   9. aug 2011 Han er faktisk faldet helt ned nu. Han var jo i gang med at pive i en hel time non-stop. Vi er begyndt at tysse på ham med et halvhøjt TSH, og så tier han stille nu ^^'
    Har også kørt ham træt med indkaldstræning i 2 timer, haha xD
    Men han er normalt heller ikke så vildt meget oppe at køre, tror mest det er fordi hun er ved komme i løbetid OG hun er interesseret i ham også. Tror det er det, der gør det ^^'
    Men ja, tak for tips med ørepropperne, haha xD

• #20   9. aug 2011 Haha, er jeg også smiley Han er nem at tysse på, i hvert fald indenfor,xD

Kommentér på:
Omg, han vil ikke holde op med at pive!

Annonce