1.590 visninger
|
Oprettet:
Hvor længe får hvalpe normalt lov at die ? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Vi fik midt pril 2 hvalpe, hvor vi har valgt at beholde den ene hvalp og min far og hans kone fik så den anden hvalp.
Hvor længe er det normalt at tæven lader dem gå til patterne ?? Daffy ( tæven ) lader dem begge ligge og patte på hende, skønt hun ingen mælk har ... hun ligger sig lystigt om på ryggen, med alle 4 stænger i vejeret og lader dem komme til .. både når de alle 3 er sammen og når vi har daffy og ewald alene .. Det genere os på ingen måde og det virker til at Daffy syntes det er mægtig hyggeligt .. Men er det normalt ?? og er det noget jeg skal stoppe når det sker ??
Hilsen
Belinda
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 179
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
Morhund skal jo også have sin figur igen. Jeg gider i hvert fald ikke se på "flapperr babber" længe efter fødslen
apr 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 57 Svar: 455
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 179
Daffy har fået sin figur igen.. hun er super flot og man kan ikke se på nogle måde at hun har haft 2 hvalpe... Jeg tænker mere om det kan have en negativ effekt på nogle måder at hun stadig giver man lov?? Det er lige som om at det er en slags "hygge ting" de laver når det er ... Daffy ligger i flere tilfælde og falder i søvn mens der smaskes løs.. Og der er ingen mælk i hendes bryster ... ??
Peter og konen M og Estrid H
Det er også det jeg har normalt høre Daffy har bare aldrig sagt fra over for dem, selv om de begyndte at spise selv fast da de var 4 uger gamle... De har fået lov når de har haft lyst...
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 1.503
Jeg kan ikke se noget forkert i at de fortsætter med at hygge sig, så længe tæven vil.
Vi har forskel på vores 2 racer.
Havanesen stopper de små når de er 6-7 uger.
Shih Tzu'erne giver lov meget længere.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Lilly sagde dog selv fra.
Hvor længe får hvalpe normalt lov at die ?