{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Uheldig ved valg af køber {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i et to familiers hus hvor min veninde bor i den ene halvdel. Hun har for 8 uger siden fået 8 hvalpe som nu er på vej ud i verden, og alle pånær to har fundet hjem. Men af de to sidste har han hvalpen været uheldig, han var solgt til et ældre ægtepar fra sønderjylland. De kommer og ser på hvalpe og vælger ham og kommer så i går og henter ham væk fra kullet og hele vejen hjem (vi bor på nordfyn) så det er langt for den lille fyr der kun har kørt til dyrlægen for at få vaccination og chip. De ringer så i formiddags at de havde fundet ud af han blev for stor, så de var på vej for at aflevere ham igen. Min veninde blev selvfølgelig sur og skændes med manden og det endten med at han sagde at hun bare fik den tilbage og han smed på.
Det er da helt i orden han synes den blev for stor men burde ha tænkte på det før han hentede den hjem for det er da synd for den lille fyr.

Jeg skriver det for at fortælle andre om det for at andre hvalpe ikke ender på samme måde som den lille fyr. De kommer fra Haderslev så er i i tvivl om disse mennesker har kontaktet jer er i velkommen til at skrive privat til os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheldig ved valg af køber
Kommentér på:
Uheldig ved valg af køber

Annonce