{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Hvalpe bideri {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige fået ny hund, Tyson. Jeg ved at hvalpes tænder klør meget og de har behov for at bide i ting. Men det er som om mine fingre er sjovere end det legetøj han har at bide i. Jeg plejer at erstatte mine fingre med et ben, så han tygger i det i stedet.. Hvad har i af råd, til at han ikke bider i mine fingre? Jeg har overvejet den neglelak til mennesker der bider negle, for den skulle smage grimt. Men er bange for at den kan være giftig for ham?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe bideri
  • #1   3. aug 2011 Hvis det ikke hjælper at aflede, blev jeg rådet til evt. at sige av og så ignorere fuldstændig (dvs. f,eks. stoppe legen og vende ryggen til). Det tog sin tid, men virkede

• #2   3. aug 2011 Krøyer gik rigtig meget efter vores fingre da hun var ved at tabe fortænderne. Efter de blev skiftet ud, bider hun ikke efter vores fingre mere. Da hun også var meget ivrig efter at bide i fingre, prøvede vi følgende: Sagde højt av, vendte siden/ryggen til og ignorerede til hun stoppede og startede legen igen.
    Nu hvor hun er ved at tabe hjørne og kindtænderne, er hun slet interesseret i vores fingre men gode tyggeben smiley

• #3   3. aug 2011 Tak vil prøve jeres metoder, og se om det har virkning på Tyson smiley

• #4   3. aug 2011 Pernille
    Det kan godt være, du lige skal væbne dig med en god portion tålmodighed. Herhjemme virkede det ikke på en enkelt uge :). Held og lykke med det

• #5   3. aug 2011 Ville bare høre hvordan i havde gjort så jeg havde lidt muligheder smiley

• #6   3. aug 2011 prøv at begynde at hyle det virkede på toby.. han stoppede hurtig efter vi gjorde det..

• #7   3. aug 2011 I USA bruger de den metode, at de gnider deres hænder ind i smør, så hunden lærer at hud skal behandles anderledes end legetøj :o)
    Det kan du eventuelt prøve - og så sig nej til ham hvis han bider. smiley

• #8   4. aug 2011 Når hvalpen bider skal du hvine og slutte kontakten. Så lærer hvalpen, at bider man er det slut kontakt = kedeligt. Udstød et ordenligt "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHH" og gå din vej. Du kan evt. lave en knytnæve, som du trykker hårdt sammen. Når jeg gør det, bliver det kedeligt for Silje, for så kan hun ikke få fat i noget hud eller lign.

Kommentér på:
Hvalpe bideri

Annonce