{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om uddannelsen som hundetræner.
  • #1   31. jul 2011 Ja jeg kunne også tænke mig at få nogle svar her...Ofte har jeg en oplevelse, at de som kalder sig træner...Ikke har nogen ordentlig relevant uddannelse....Jo de Ny uddannede i DKK regi.

• #2   31. jul 2011 Hundetræner er ikke en uddannelse, men en funktion.

Det er ikke en beskyttet titel og alle kan kalde sig hundetræner uagtet deres baggrund for at gøre det.

Der er et væld af forskellige indgangsvinkler til at blive træner. Nogle uddannelse, andre praktisk erfaring, andre igen gennem kurser og sikkert de fleste en god blanding...

• #3   31. jul 2011 jeg har læst at bliver "uddannet" hundetræner, skal man være føl i den klub man nu gerne vil uddannes i, i 1år også kan klubben derefter tage stilling til om de vil ha uddannede dig, og de betaler det for dig, derefter skal du så bruge enden 3 uger eller 3 weekender på det kan ikke helt huske det..

se her http://dafsilkeborg.dk/ også kig under træning og tryk i højre side hvor der står træneruddannelse..

• #4   31. jul 2011 Så med andre ord er det ikke til at blive klog på???

• #5   31. jul 2011 Det hele afhænger af, hvad det kræves der, hvor du vil være træner...

Vil du være selvstændig hundetræner, så er der et par uddannelser her og der. De er helt private og man betaler selv alt.

• #6   31. jul 2011 Hos DCH, er det typisk lokalforeningen som betaler din uddannelse.
    Det er også dem som afgør om de mener, at du er værd at smide penge efter.
    Du går typisk som føl hos forskellige erfarne trænere sideløbende med uddannelsen. Der er et grundforløb, som er ens for alle. Herefter kan man vælge en lydighedsgren, eller en agilitygren. Nogle (som mig selv) vælger begge grene for at få en bredere baggrund.
    Du kan så herefter vælge forskellige efteruddannelser, som typisk betales helt eller delvist af klubben.
    Hvis det er uden for DCH-regi, findes der bunker af uddannelser og kurser for egen regning.

• #7   28. aug 2011 Jeg er under uddannelse hos Hund&Træning. Det tager 1½ år og koster 31.500kr.. En virkelig god uddannelse og underviserne er virkelig proffesionelle!

Kommentér på:
spørgsmål om uddannelsen som hundetræner.

Annonce