{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utrolig lykkelig historie ;o)
  • #1   27. jul 2011 dejlig historie:-)

• #2   27. jul 2011 Skøn slutning hun fik hos dig....

• #3   27. jul 2011 Er hun død nu?
    Jeg forstår ikke helt teksten (det er ikke ondt ment), men jeg synes det er lidt rodet skrevet (ellers er det bare mig der har læst forkert).

Men jeg er super glad på jeres vegne!
    Dejligt hun fik (har fået?) et anstændigt liv nu!

• #4   28. jul 2011 Sheba døde sidste år, og det var ikke os der fik hende tilbage, men Mette, som hun skriver, den første historie er den sande historie og den hun skriver i bunden, er den historie hun fik af ham hun fik hunden af, ejer nummer 2........

• #5   28. jul 2011 Hold da op, godt at Sheba kom til Mette til sidst, jeg får også helt tårer i øjnene nu smiley

• #6   28. jul 2011 Det der er med denne historie, det er at da jeg fik Sheba, da var hun 6 år, og jeg fik af vide, at hun var fra Polen, og at hun der skulle være blevet trænet som politihund, og det var sket med tæsk og stød. Ham jeg fik hende af, havde så taget hende med fra Polen, da han skulle hente en Rottweiler og tog Sheba med af medlidenhed. Yeah right!!! Han kunne ikke bruge hende, da hun var alt for skrøbelig. Da jeg fik hende, var hun så tyk og fuldstændig utilnærmelig. Men så får jeg "tilfældigt", i forgårs, kontakt med Kristine fra Proud danish, og det viser sig så, at historien om Sheba er helt anderledes, end hvad jeg hele tiden havde troet, i den tid jeg havde haft hende. Det var jo ham jeg fik hende af, som fuldstændig havde ødelagt hende. Før ham havde hun haft et godt liv. som jeg er så glad for nu at vide. Men er jo rystet i min grundvold, over at han løj sådan overfor mig, og at min sandhed lige pludselig ikke er sand mere. Men for Kristine, og for Shebas første ejer og mig selv, så er det jo et punktum der er blevet sat, og vi er alle glade for at have fundet ud af det her. Da Sheba også bare forsvandt ud af deres liv, og nu ved de hvad der skete, og at hun havde det godt hos mig. Er sikker på at jeg i Kristine får en ven for levet, da vi som sagt begge synes at skæbnen har spillet os pus smiley

• #7   28. jul 2011 Mette,

Det kan du tro du gør, jeg vil være dig evigt taknemmelig for det du gjorde for Sheba ;o)

Knus

Kommentér på:
Utrolig lykkelig historie ;o)

Annonce