Passes for første gang i længer tid. {{forumTopicSubject}}
Lady skal for første gang passes i længer tid. Vi skal til tyrkiet i en uge og min kærestes mor skal så have hende fra torsdag til søndag & så skal hun over til hans bror og hans kæreste søndag til torsdag. Lady er ofte ved hans mor, fx når jeg er på arbejde og han er til fodbold. Men aldrig har hun været der i over et døgn. Er dog ikke nervøs, kun nervøs for at hun får det for godt, med menneske mad osv. Svigermor forkæler hende
- & hans bror og kæreste er også helt vilde med Lady & hun har mødt dem flere gange, men dog aldrig passet hende før, er dog heller ikke nervøs her. Men det at skulle undvære hende i en uge og tænk nu hvis der sker hende noget
Har i andre det også sådan når jeres hunde bliver passet?
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 342
Men den lille har været passet i op til nogle måneder når jeg har været i Afrika.
Så har han været hos enten mine forældre eller min søster og hendes familie.
Så jeg ved han har haft det godt, men derfor har savnet været stort alligevel.
Inden jeg skulle derned sidste gang fik jeg tatoveret hundens portræt på mit ene håndled, så havde jeg ham lidt med.
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
Det eneste vi altid ved med sikkerhed når vi kommer hjem er : så skal der rettes op på træningen, for hunden er med garanti blvet lidt ekstra forkælet og har tillært sig et par unoder, men det er nu sådan det er når hunden bliver passet ude:-)
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 125 Svar: 778
Træning bliver ikke så slemt, Lady må næsten alt ligge i sofa, seng og jaa ' det eneste vi træner er at hun ikke må trække i snor, indkald, gå overvejen og ikke gå når der kommer mennesker, hun kan ingen af tingene endnu' ikke ret godt hvert fald, så vi overlever nok haha
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Til januar skal vi to uger til USA og jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal klare det hehe
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Passes for første gang i længer tid.