{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Passes for første gang i længer tid. {{forumTopicSubject}}

Lady skal for første gang passes i længer tid. Vi skal til tyrkiet i en uge og min kærestes mor skal så have hende fra torsdag til søndag & så skal hun over til hans bror og hans kæreste søndag til torsdag. Lady er ofte ved hans mor, fx når jeg er på arbejde og han er til fodbold. Men aldrig har hun været der i over et døgn. Er dog ikke nervøs, kun nervøs for at hun får det for godt, med menneske mad osv. Svigermor forkæler hende smiley

- & hans bror og kæreste er også helt vilde med Lady & hun har mødt dem flere gange, men dog aldrig passet hende før, er dog heller ikke nervøs her. Men det at skulle undvære hende i en uge og tænk nu hvis der sker hende noget smiley smiley

Har i andre det også sådan når jeres hunde bliver passet? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passes for første gang i længer tid.
  • #1   25. jul 2011 Min den store har vi aldrig fået passet, da vi ikke har været på rejse mens vi har haft ham.

Men den lille har været passet i op til nogle måneder når jeg har været i Afrika.
    Så har han været hos enten mine forældre eller min søster og hendes familie.

Så jeg ved han har haft det godt, men derfor har savnet været stort alligevel.

Inden jeg skulle derned sidste gang fik jeg tatoveret hundens portræt på mit ene håndled, så havde jeg ham lidt med. smiley

• #2   25. jul 2011 Det er altid lidt nervepirrende når hunden skal passes første gang, men mon ikke det nok skal gå smiley

Det eneste vi altid ved med sikkerhed når vi kommer hjem er : så skal der rettes op på træningen, for hunden er med garanti blvet lidt ekstra forkælet og har tillært sig et par unoder, men det er nu sådan det er når hunden bliver passet ude:-)

• #3   25. jul 2011 Ja, var også nervøs . Mine forældre passede ham . Jeg havde nok savnet ham mere, end han havde savnet mig ... Hahaha

• #4   25. jul 2011 Ville også gerne have en tatovering med Lady, men tør ikke - måske jeg kan logge kæresten til at få noget med hende ind, evt bare hendes navn eller for bogstav smiley

Træning bliver ikke så slemt, Lady må næsten alt ligge i sofa, seng og jaa smiley ' det eneste vi træner er at hun ikke må trække i snor, indkald, gå overvejen og ikke gå når der kommer mennesker, hun kan ingen af tingene endnu' ikke ret godt hvert fald, så vi overlever nok smiley haha

• #5   25. jul 2011 Min den lille bliver snart 4, og vores hanhund har vi haft i 2 år. I al den tid har vi kun været væk fra dem mere end en enkelt overnatning hvor kærestens lillebror var her hos dem.

Til januar skal vi to uger til USA og jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal klare det smiley hehe

• #6   25. jul 2011 Baah..., har vi aldrig været væk fra dem mere end en enkelt overnatning - skulle der stå smiley

Kommentér på:
Passes for første gang i længer tid.

Annonce