Jeg har nok i en hund:o) {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger så har jeg fundet ud af at jeg er ganske tilfreds med at jeg har Diva og ikke en hund mere:o)
Jeg har gået det sidste år og tjekket opdrættere, været i kontakt med mange af dem og valgt de bedste ud. Er blevet tilbudt et par skønne eksemplarer, men tiden har ikke været til det, heldigvis fordi-
I denne uge passer jeg en venindes hund, da de skulle på ferie. Han er super skøn og en rigtig puttetrold, det er nemt at gå med dem begge på samme tid, men ja, noget har bare sagt mig at jeg ikke vil have en hund mere. Diva gider ham ikke rigtig og han er ikke selvstændig nok efter min smag:o)
Så nææ nej, det blir kun mig og tøsen for eftertiden:o) Er ikke hvalpeskruk mere:o)
Utroligt som tingene kan tage en helt anden drejning:o)
Håber I nyder den danske sommer:o) God aften herfra:o)
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Det er dejligt med flere hunde, men det er bare anderledes når man kun har en - mere tæt kan man måske sige.
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 795
Jeg synes ikke jeg havde et tættere forhold til min hund, da jeg kun havde en...
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Jeg knytter mig bare så stærkt til min hund, at jeg næsten ikke kan overskue flere.
Ikke desto mindre går vi den modsatte vej inden for et par år, og anskaffer os en hund mere, så vi har en "overlapper".
Vi er ikke gode til den der hundeløse periode, hvor man har mistet en... Og så kan jeg også forestille mig, at man faktisk køber sig en smule fri ved at have en alternativ legekammerat ;o)
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Men i starten havde vi da bestemt også vores tvivl, kunne vi holde ligeså meget af en hund mere, hvordan ville den "gamle" hund opfatte en ny osv.
Men al tvivl er forsvundet nu. Det er faktisk ikke fordi vores leger så meget sammen, men de har alligevel stor glæde af hinanden hver eneste dag. Nyder godt af hinandens selskab, og er stadig en flok, når de er alene hjemme.
Og for mig er plusset det, at så har jeg to hunde, jeg går til træning med
Om man køber sig en smule fri ved at have en alternativ legekammerat? Tja, måske nogle steder, men ikke hos os. Min mand og jeg har dagligt individuelle legetimer med hver hund. Selvfølgelig tager de selv deres ture indimellem, men det er faktisk ikke ret meget. De vil hellere lege sammen med os. Så det er ikke anderledes hos os, end da vi kun havde en
Jeg har nok i en hund:o)