{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

Jeg tror nok jeg har fået hund? {{forumTopicSubject}}

Min mand kom hjem i går aftes, med en hund.

Han mødte en fyr som ville aflive den, da han ikke havde tiden til den. Det kunne min mand åbenbart slet ikke holde ud, da hunden ikke fejler noget.

Så han har i samarbejde med min mor og stedfar, fået den vasket, fodret og gjort fin, inden han kom hjem med den.

Nu skal vi lige lære ham at kende, for vi ved ikke ret meget om ham. Han er ikke sky, han er er en meget rolig hund. Han er venlig og rar og forholdsvis lydig. Han skal dog lære at gå i snor. Han skal også vaccineres og chippes.

Det er en blanding af en rottweiler og en newfoundlænder, så han er en stor dreng.

Når vi har lært ham at kende, kan vi bedre tage stilling til, om han passer ind hos os, eller vi skal finde et bedre sted.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror nok jeg har fået hund?
  • #1   16. sep 2010 jamen så tillykke med ham. dejligt at i vil give ham en chance

• #2   16. sep 2010 Det må være dagens gode gerning at have reddet end stakkels hund fra døden bare fordi der ikke er tid til den... Om jeg begriber hvorfor man så ikke prøver at finde et andet hjem til den, men sådan er vi jo forskellige...

• #5   16. sep 2010 Jamen jeg havde jo svoret aldrig at skulle have hund igen, der var jo kun en Bella men ham fyren her er kun lige fyldt 2 og umiddelbart en sund, rask og stabil hund..

Nu må vi se hvad tiden bringer. Men lidt sjovt det lige var min mand, for han er ellers ikke den type.. Men Shaggie har fuldstændig charmet sig ind på ham.. smiley

• #6   16. sep 2010 Ja jeg var lige ved at tabe kæben.. Jeg troede først det var naboens rottweiler men da han kom frem i lyset, kunne jeg godt se det ikke var den.. smiley

• #7   16. sep 2010 Ej hvor spændende søde =)

uanset om i vælger at beholde ham eller ej, så er det da dejligt for dig at "komme op på hesten" igen =)

Ingen hund er Bella.. Men en anden hund kan sagtens vinde din kærlighed, det er jeg sikker på =)

Behøver jeg sige: Jeg vil SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE =D

• #8   16. sep 2010 Jeg kan faktisk mærke på mig selv, at jeg er lidt tilbageholdene over for ham. Jeg er nok lidt bange for at knytte mig til ham. smiley

Jeg har desværre ingen billeder af ham endnu men du er jo altid velkommen i Assens. Mit cam virker ikke.. smiley Jeg kunne også godt bruge et par trænings-tips med den hundesnor.. smiley

• #9   16. sep 2010 Jamen tillykke med det nye "barn" smiley er sikker på du nok skal forelske dig, selvom du er lidt tilbageholdende nu. Bare vent til han ligger ved dine fødder, kigger kærligt op på dig, og simpelthen med øjnene siger: Elsker dig moar, og tak for jeg må bo her :-))))))

• #10   16. sep 2010 Jeg er også lidt bange for, at jeg nok ender med at falde for ham.. smiley

I går lå han hele aftenen, med mulen på mit lår og gassede... Jeg er jo ellers ikke meget til hanhunde, jeg gider ikke deres strinteri.. Men det er nok mest en fordom..

Beholder vi ham skal han neutraliseres. Han er jo en blanding og jeg gider ikke nogen"uheld"..

• #11   16. sep 2010 Hehe.... dejlig historie..

Havde nu ventet et par pics af den skønne..

Tillykke smiley

• #12   16. sep 2010 Han ligner mest en rottweiler umiddelbart.. Jeg må se at finde nogen med et kamera.. smiley

• #15   16. sep 2010 Min mand er nemlig sleeet ikke typen på at komme rendene med en hund. Måske derfor jeg var så overrasket. smiley

Shaggie og Bella er som nat og dag. Det åbenlyse er jo kønnet men også energien. Bella var en frisk hund, der aldrig kunne få nok træning og ikke bare kunne køres træt. Shaggie var helt færdig efter vores gåtur.. Det er jeg ikke vant til.. Bella var også utrolig lærenem hvorimod Shaggie er lidt langsom i opfattelsen.. Han virker lidt halvdum.. smiley

• #16   16. sep 2010 Sugar:

"Bella var også utrolig lærenem hvorimod Shaggie er lidt langsom i opfattelsen.. Han virker lidt halvdum.. :D"

Det er jo også en mand *GGGG*

• #17   16. sep 2010 Ina
    Hahahaha, vel sagt! smiley

Men sikke en god gerning han gjorde der

• #18   16. sep 2010 Din mand er en helt! Tillykke med vovse og held og lykke.

Kommentér på:
Jeg tror nok jeg har fået hund?

Annonce