{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

nogen med kendskab til en boston terrier? {{forumTopicSubject}}

har læst en masse om denne race, og synes den passer godt ind i vores famile, den skulle eftersigende være nem at træne, børnevenlig, og ikke de vilde helbredsproblemer, den har en super god størrelse til mig,, ikke mikro men heller ej stor,
men kunne godt tænke mig at høre fra folk der har denne race,for at vide lidt mere om den? gode dårlige erfaringer? evt en beskrivelse at DIN hunds egenskaber
det er meget vigtigt for mig at vi for den helt rigtige hund,kan ikke bære at skulle skille mig af med den igen:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen med kendskab til en boston terrier?
  • #1   13. jul 2011 Jeg skal hente min boston terrier på mandag, og det er altså bare en skøn race!
    Nu har vi jo ikke haft vores egen endnu, helt endnu i hvertfald smiley men dem jeg har mødt har bare været så glade og imødekommende. Super dejlig race smiley

Vi får vores hvalp fra kennel Notsobs, som er et super rart sted med nogle der virkeligt brænder for deres hunde :-)!

• #2   13. jul 2011 lotte k,, tillykke med din kommende hvalp, må jegg spørger hvad i måtte give for sådan en lille charmetrold?:)

• #3   13. jul 2011 Kimmie:

Vi skal give 15.000 for en tæve med DKK stamtavle smiley

• #4   13. jul 2011 ved at denne kennel forventer at få hvalpe til efteråret.... du kan altid ringe og få en snak med dem.

http://www.hellapes.gominisite.dk/

• #6   13. jul 2011 Du kan jo evt. kontakte Dorthe G herinde, hvis du vil vide nærmere om gode opdrættere osv. hun avler selv boston terriere smiley

• #7   13. jul 2011 Malle:

Det er prisen på en med stamtavle smiley De er i hvertfald blevet mere populærer end for nogle år siden, men modehund ligefrem, naah smiley heldigvis da!

• #8   13. jul 2011 Vi har jo 4 stks. - og lige straks nok 5 - da vi får en hvalp hjem fra USA til september :0)
    Man er altid velkommen til at aftale at komme forbi her og se vores hunde - helt uforpligtende ( på Lolland)

• #9   13. jul 2011 Min veninde havde to.
    De blev på grunden, som ikke var indhegnet.
    Legesyge, lydige, glade og robuste hunde.
    Min veninde var racerepræsentant, så hun tog tit ud på skoler (SFO) og børnehaver med dem til stor glæde både for børn og hunde.
    Jeg kan kun anbefale racen.

• Lotte S
    Lotte S Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
    #10   13. jul 2011 Jeg har lige fået mig en bette Boston Terrier og alle elsker ham. De er super nemme at træne og meget gode med børn. Størrelsen er som du selv sagde helt perfekt smiley

Jeg gav 10.000 med stamtavle i DKK - så se dig for.

• #11   13. jul 2011 tak for alle jeres positive svar:) det lyder til at være en rigtigt dejlig hund, mon ikke jeg for mig sådan en lille fættertrold i den nærmeste fremtid:)

• #12   13. jul 2011 Kimmie:

Det lyder som en pragtfuld idé

Husk at kontakt opdrætter i god tid, der kan være venteliste smiley

• #13   13. jul 2011 lotte S... hvor har du købt din ?

• #14   13. jul 2011 Bostons er skønne, fantastiske hunde! skal ´helt klart have flere i fremtiden:)

• #15   13. jul 2011 Lotte S

10.000 for en med DKK ???? Det lyder meget mærkeligt, hvorfor så billigt? Alle andre opdrættere jeg har kontaktet har taget mellem 14-16.000

• #16   13. jul 2011 kender også en der har købt til 11.000 og det var dkk.... så ikke alle tager det...

• #17   13. jul 2011 12.000, - med DKK-tavle - sidst jeg så på hvalp herhjemme fra - synes egentlig at det er fair pris....men det er jo udbud og efterspørgsel - for jeg har også set hvalpe sat til salg for 15.000, - for efterfølgende at blive sat ned til 11.000,-....... og ligefrem 16.000, - det synes jeg er lidt vildt.....

• #18   13. jul 2011 Vi har for få dage siden fået en voksen boston terrier han på 1½ år som udstationeringshund. Vi har undersøgt en masse om racen, og den opfylder det som er vores drøm om en hund. Han er indtil videre fantastisk at have boende - velafbalanceret, intelligent, gøer næsten ikke, sjov, legesyg og virker robust både fysisk og psykisk. Det er dog en forholdsvis krævende hund mht. aktivering og udfordringer. Vi kan faktisk ikke køre ham træt - timers gåtur i skoven, mentale lege, trækkelege, gemmelege osv - han er stadig frisk og sætter leg i gang.

Jeg kan kun anbefale opdrætteren - Klüssendorfske Boston Terrier - som undersøger for meget mere end det er krævet for racen - både fysisk og mentalt.

• Lotte S
    Lotte S Tilmeldt:
    mar 2009

#19   14. jul 2011 Lotte K - hvorfor så aggressiv ? Det lyder overhovedet ikke mærkeligt. Nogle tager en meget høj pris og andre en mere fair pris.
    Jeg mødte både mor og far og bedstefar til hvalpene og modtog rigeligt information undervejs samt hvalpene er mentalt testet, så der er ikke noget at sætte en finger på.

Kommer som Dorte G skriver, det kommer jo an på udbud og efterspørgsel.

Var et andet sted hvor hun ville have 24.000 for en hvalp med DKK. Så som jeg sagde, se dig for Kimmie V smiley

• #20   14. jul 2011 er racen en tendens til at bide og gnave i tingene i hjemmet? ved godt det har meget at sige hvor meget man aktivere dem, men nogen racer har bare en større tendens til disse ting:) undskyld hvis jeg spørger om nogen underlige ting, men kan bare godt li at jeg ved så meget så muligt om racen inden jeg for mig en:)

• #21   14. jul 2011 Lotte s :

Sorry, det var nu ikke aggressivt ment, jeg undrede mig bare, da det har været en pris på 14-15.000 uanset hvor jeg er gået hen smiley

• Lotte S
    Lotte S Tilmeldt:
    mar 2009

#22   14. jul 2011 Godt ord igen smiley

Min gnaver ikke i ting han ikke må for det meste, han har spist hele dørkarmen i køkkenet, men det er min egen skyld fordi jeg har været for dårlig til alene hjemmetræning - i første omgang, nu er der styr på det smiley
    Ellers gnaver han ikke i sko eller møbler eller noget som helst, bare legetøj.

• #23   14. jul 2011 Vores har været ret destruktive da de var hvalpe - er det heldigvis ikke mere.....- dørkarme har de dog ikke spist :0) - men sko, puder, små tæpper...er blevet splittet ad.....jeg lærte hen af vejen at lægge tingene væk - men huskede det ikke altid....
    Og det var ikke fordi de var alene længe - mand på efterløn og mig selv kun afsted 28 timer om ugen.
    Men det er en dejlig race :0)

Kommentér på:
nogen med kendskab til en boston terrier?

Annonce